جزییات بیماری رستم قاسمی و درگذشت وی


 جزییات بیماری رستم قاسمی و درگذشت وی

مشاور وزیر سابق راهدر خصوص جزئیات بیماری رستم قاسمی گفت: از دوماه قبل درمان های وی آغاز شد اما به علت پیشرفت بیماری، اقدامات پزشکان موثر واقع نشد و وی درگذشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، دقایقی بعد از اعلام خبر درگذشت او، علی جعفری - مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی - به سایت دولت گفت: سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مهندس قاسمی به وزارت راه و شهرسازی، نشانه‌های بیماری در وی ظاهر شد، اما ایشان ضمن آغاز درمان، با تمام توان وظایف خود را دنبال می‌کرد، که متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد که همان زمان از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد. متاسفانه به علت پیشرفت بیماری، اقدامات پزشکان موثر واقع نشد و ایشان درگذشت.»

رستم قاسمی، از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و به مدت چهار سال بین سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه را برعهده داشت. او سپس وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد شد که پرونده موسوم به گم شدن دکل نفتی فورچونا از مهمترین حواشی دوران وزارتش بود.

در دولت سیزدهم نیز او به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از مجلس رای اعتماد گرفت اما با حواشیِ کاری و شخصی مختلفی مواجه شد و در نهایت اوایل شهریور امسال از این مسئولیت کنار رفت.

منبع: جماران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن