قاضی‌زاده: قلب‌های خانوادۀ شهدای امنیت باید به مردم انقلابی خود قرص باشد


قاضی‌زاده: قلب‌های خانوادۀ شهدای امنیت باید به مردم انقلابی خود قرص باشد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خانواده شهدای امنیت گفت: قلب‌ خانوادۀ شهدای امنیت به مردم انقلابی خود قرص باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، قاضی‌زادۀ هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم پاسداشت شهدای مدافع امنیت که امشب با حضور جمعی از خانوادۀ محترم آن شهدا در مسجد جامع نارمک برگزار شد، گفت: اگر امروز ایران اسلامی قدرتی بی نظیر است و این قدرت را در معرض جهانیان قرار داده و تمام عالم به آن معترفند، به برکت شهدای مدافع امنیت ما و مدافع حرم است. این اقتدار و عزت، ایران را از کشوری وابسته، از کشوری که شاه او نه با اجازۀ سران سایر کشورها بلکه با اجازۀ سفرای آن کشورها در ایران از کشور خارج می‌شد و بر می‌گشت و یا نخست وزیر و دولتمرد عوض می‌کرد، در آورد و به اوج رساند.

وی افزود: به مدد اسلام و انقلاب، ایران ما نه تنها در تعیین معادلات منطقه بلکه در معادلات اروپا و آمریکا اثرگذار است. قدرت ایران اسلامی به جایی رسیده که ابرقدرت‌های مادی، اقتصادی و نظامی دستشان برای نیازشان به روی این ملت دراز است و این مسئله کم کم عیان‌تر هم خواهد شد. چقدر یک جمعی می‌توانند بی مروت و بی انصاف باشند که این عزت و عظمت را نبینند و بعد اینطور ناجوانمردانه فرزندان این ملت را با بغض و نفرت بکشند. در بهت همگان و جلوی چشم همگان هم این کار را انجام دادند. برایم سؤالم بود کوفه‌ای که حسین را و زینب را دیده بود، چگونه عاشورا را رقم زد؟ امروز آثارش را می‌بینیم. اثر وضعی گناه، هواپرستی، کم کم بعضی را به جایی می‌رساند که اینگونه رفتار کنند.

قاضی‌زادۀ هاشمی ادامه داد: هیچ کدام از این عزیزان را نمی‌بینید که از طبقۀ مرفه باشند؛ اغلب از طبقۀ متوسط بودند. اغلب این شهیدان بزرگوار خرج زندگی روی دوششان بود و سرتاسر عمرشان بدون دعوت و دستور کسی در خدمت مردم بودند. در سیل و زلزله و ناامنی‌ها کنار مردم بودند. در همین دنیا از دنیا و مافیها دل کنده بودند و به قدری در این روش زندگی‌شان اصرار کردند که خداوند آنها را پسندید و خرید.

وی گفت: ما هرچه در وصف این عزیزان بگوییم، کم گفتیم. هر اندازه در بیان و سپاسگذاری بخواهیم کلامی بگوییم یا بیانی داشته باشیم، کلام و بیان در این شکوه و عظمت کم می‌آورد. ملت بزرگ ایران همین مردمی هستند که در این مسجد حاضرند. مردم ایران اسلامی، متدین و انقلابی هستند. چهل سال دشمنان تلاش کردند مردم را از این نظام جدا کنند، اما نتوانستند. قلب‌های خانوادۀ شهدا باید به این مردم انقلابی قرص باشد. این جلسه برگزار شد تا مردم عزیز ایران در ام‌القرای خودشان تهران و در این مسجد گوشه‌ای جمع شوند و از شما تشکر کنند.

انتهای‌پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی