ویزیت پزشک در منزل


ویزیت پزشک در منزل

مراجعه به پزشک در وقت بیماری اولین اقدامی است که به ذهن هر فرد خطور می‌کند. علاوه بر این برای بررسی وضعیت بهبودی و روند درمان نیز مراجعه منظم نزد پزشک مورد نیاز خواهد بود. یکی از دغدغه افراد گرفتن نوبت برای وقت مورد نظر و یا نحوه مراجعه به مطب...

مراجعه به پزشک در وقت بیماری اولین اقدامی است که به ذهن هر فرد خطور می‌کند. علاوه بر این برای بررسی وضعیت بهبودی و روند درمان نیز مراجعه منظم نزد پزشک مورد نیاز خواهد بود. یکی از دغدغه افراد گرفتن نوبت برای وقت مورد نظر و یا نحوه مراجعه به مطب یا درمانگاه بود. اما امروزه با ارائه خدمات ویزیت پزشک در منزل مشکلات رفت و آمد و نوبت دهی رفع شده است.

در این بخش درباره نحوه ارائه خدمات ویزیت پزشک در منزل بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خدمات ویزیت پزشک در منزل چه مواردی را شامل می‌شود؟

پزشک با انجام معاینات بالینی، وضعیت جسمی فرد را به دقت بررسی می‌نماید و آزمایشات لازم و چکاپ‌های مربوطه برای تشخیص دقیق‌تر را معرفی می‌نماید. پزشک معاینات و چکاپ دوره‌ای کامل را در منزل انجام می‌دهد و در صورت نیاز داروهای لازم را تجویز می‌نماید. در صورت نیاز به معاینه دوره‌ای، شرح حال بیمار در پرونده یادداشت می‌شود تا در جلسات بعد وضعیت بیمار با دقت بیشتری بررسی شود.

چکونه می‌توان درخواست ویزیت پزشک در منزل در سایت آزمایش آنلاین را ثبت نمود؟

برای ثبت درخواست تنها کافی است وارد آزمایش آنلاین شوید و به صورت رایگان درخواست خود را ثبت کنید .در این بخش اطلاعات اولیه شامل شهر، روز و تاریخ مورد نظر و شماره تماس(۲۸۱۱۱۰۵۰-۰۲۱) در جای مشخص شده وارد می‌شود. پس از اینکه درخواست خود را نهایی نمودید در اولین فرصت ممکن کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم برای اعزام پزشک صورت می‌گیرد. در زمان مشخص شده از سوی شما، پزشک به آدرس شما اعزام خواهد شد.

چه پزشکانی بر ویزیت بیمار در منزل اعزام می‌شوند؟

پزشک عمومی، پزشک عفونی، پزشک داخلی، پزشک زنان، پزشک اطفال، پزشک قلب و ارتوپدی از جمله پزشکانی هستند که بست به نیاز فرد متقاضی به محل اعزام می‌شوند. چکاپ سالمندان و نوزادان نیز توسط پزشک متخصص در منزل انجام می‌شود و معاینات دوره‌ای در زمان مشخص شده صورت می‌گیرد. همچنین خدمات پرستار در منزل توسط مجموعه آزمایش آنلاین انجام میشود

چقدر زمان می‌برد تا درخواست ثبت شود و پزشک به منزل بیاید؟

ثبت درخواست ویزیت پزشک در منزل در بازه زمانی بسیار کوتاهی انجام می‌شود و پس از اینکه درخواست در سایت ثبت گردید کارشناسان با فرد تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم برای اعزام پزشک انجام می‌شود. دراولین فرصت ممکن پزشک حاضر در آدرس ثبت شده حضور خواهد یافت.

پزشک در منزل چه خدماتی را ارائه می‌نماید؟

بررسی علائم حیاتی همانند فشار خون، درجه حرارت بدن و سیستم تنفسی اولین اقداماتی است که پزشک انجام می‌دهد. در صورت نیاز پزشک پس از انجام معاینات تکمیلی داروها و آزمایشات مورد نیاز را تجویز می‌نماید. اگر نیاز به انجام سونوگرافی، رادیولوژی یا نوار قلب باشد با هماهنگی پزشک تیم متخصص به محل اعزام می‌شوند و خدمات لازم در منزل ارائه می‌گردد.همچنین تزریق واکسن گارداسیل توسط پزشکان تجویز و تزریق میشود.

آیا بیماران کرونایی نیز در منزل ویزیت می‌شوند؟

بله، بیماران کرونایی به دلیل شرایط بیماری نباید از منزل خارج شوند و برای حفظ سلامتی اعضای خانواده و دیگران باید در اتاقی مجزا استراحت کنند. پزشک نیز برای انجام معاینات مورد نیاز و تجویز دارو به منزل مراجعه می‌نماید. بهتر است یک بیمار کرونایی حتی الامکان در اتاقی مجزا که دارای سیستم تهویه است نگهداری شود و لوازم شخصی وی از سایز لوازم دور نگه داشته شوند.

خدمات ویزیت پزشک در منزل در کدام شهرها ارائه می‌گردد؟

علاوه بر شهر تهران خدمات ویزیت پزشک در منزل در شهرهای کرج، اصفهان، مشهد و شیراز و... نیز ارائه می‌گردد. برای ثبت درخواست کافی است شهر خود را در بخش مورد نظر انتخاب نمائید و از خدمات پزشکی در منزل بهره مند گردید.

در زمان ثبت درخواست چه اطلاعاتی را باید به کارشناس بگوئید؟

پس از اینکه درخواست خود را ثبت نمودید کارشناسان ما با شماره‌ای که در سایت ثبت نموده‌اید تماس می‌گیرند و اطلاعاتی از قبیل نام و سن بیمار، سابقه بیماری، داروهایی که در حال حاضر مصرف می‌کند، علائم ظاهری و ناحیه درد و شدت آن را از شما می‌پرسند.

هزینه ویزیت پزشک در منزل چقدر است؟

هزینه ویزیت پزشک در منزل بر اساس تعرفه مصوب شده محاسبه خواهد شد. در تماس تلفنی کارشناس با فرد متقاضی و اطلاع از نوع بیماری و شرایط بیمار، پزشک مربوطه به منزل اعزام می‌شود. هزینه ویزیت پزشک در منزل به تخصص پزشک بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه پزشک عمومی و پزشک فوق تخصص با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

آیا می‌توان هزینه ویزیت را از بیمه دریافت نمود؟

بله، پس از اتمام ویزیت پزشک در منزل قبضی صادر می‌شود که مورد قبول شرکت‌های بیمه می‌باشد. با ارائه قبض می‌توانید تمام هزینه با بخشی از آن را از بیمه دریافت کنید. (این درصد به نوع بیمه شما مربوط خواهد بود).

ویزیت پزشک در منزل چه مزیتی نسبت به ویزیت در مطب دارد؟

با استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل دیگر نیازی نیست فرد بیمار از منزل خارج شود و سختی رفت و آمد و انتظار در نوبت را تحمل کند. این خدمات برای افراد سالمند و افرادی که شرایط سختی دارند و نمی‌توانند از منزل خارج شوند مزایای بسیاری به همراه دارد. با استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل در هزینه و زمان صرفه جویی می‌شود و خدمات و معاینات پزشکی در محیطی امن و آرام انجام می‌شود.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده اند و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط