تسنیم: طلبه بسیجی «حسن مختارزاده» شهید شد


تسنیم: طلبه بسیجی «حسن مختارزاده» شهید شد

تسنیم نوشت: طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بستری بود، ‌بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد. در ادامه این گزارش آمده است: طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده که به دلیل مصدومیت توسط...

تسنیم: طلبه بسیجی «حسن مختارزاده» شهید شد

تسنیم نوشت: طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بستری بود، ‌بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد.

در ادامه این گزارش آمده است: طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بستری بود، سرانجام جمعه 18 آبان 1401 بعد از 22 روز به فیض شهادت نائل آمد و به دوستان شهیدش پیوست.

طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده طلبه پایه 6 مدرسه علمیه عترت قم و عضو گردان بسیجیان امام علی(ع) سعادت آباد تهران که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان در حالت کما بستری بود، سرانجام بعد از 22 روز به فیض شهادت نائل آمد و به دوستان شهیدش پیوست.

مراسم وداع با پیکر شهید حسن مختارزاده فردا بعد از نماز مغرب و عشا در معراج شهدا و تشییع پیکر روز یکشنبه بعداز نماز ظهر و عصر مسجدالرسول (ص) میدان کاج برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات