عکسی که عشق و عاشقی مهتاب کرامتی با شوهر اولش را لو داد! / چرا از بابک ریاحی پور جدا شد؟


عکسی که عشق و عاشقی مهتاب کرامتی با شوهر اولش را لو داد! / چرا از بابک ریاحی پور جدا شد؟

تصویری جالب از مهتاب کرامتی در کنار همسر اولش بابک ریاحی پور منتشر شد.

مهتاب کرامتی زاده 25 مهر 1349 در تهران است. مهتاب کرامتی دوران بازگری خود را در کلاس های امین تارخ گذراند. مهتاب کرامتی با بازی در نقش هلن در مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس به دنیای بازیگری وارد شد. مهتاب کرامتی کرامتی پس از دو سال دوری از دنیای بازیگری با فیلم های ماجان و مرداد در 1395 درخشید. مهتاب کرامتی سابقه حضور و همکاری با همکاری با ارکستر سمفونیک تهران را در کارنامه هنری خود دارد.

عکسی جالب و دیده نشده از مهتاب کرامتی بازیگر مطرح ایرانی با حالتی عاشقانه در کنار همسرش بابک ریاحی پور قبل از طلاقشان منتشر شد.

عکسی که عشق و عاشقی مهتاب کرامتی با شوهر اولش را لو داد! / چرا از بابک ریاحی پور جدا شد؟

مهتاب کرامتی در سن پایین و نوجوانی با یک نوازنده و آهنگ ساز به نام بابک ریاحی پور ازدواج می کند . بابک متولد سال 48 است و یکی از نوازندگان گیتار باس ، آهنگ ساز و تنظیم کننده می باشد که در سال 74 با نواختن آهنگ تیتراژ پایانی فیلم فاتح وارد عرصه ی هنر می شود.

در این راستا خانم مهتاب کرامتی کار خود را به طور جدی ادامه می دهد اما بابک ریاحی پور از غافله عقب می ماند و این گونه می شود که مهتاب کرامتی تبدیل به یک سوپر استار می شود و بابک ریاحی همان طور که بود ، می ماند.

آنها وقتی باهم ازدواج می کنند ، از زندگیشان بسیار راضی بودند و زندگی سرشار از عشق را با یکدیگر تجربه کردند و حاصل این عشق ، یک دختر زیبا بود.

علت طلاق

متاسفانه انتهای ماجرای ازدواج مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور پس از بچه دار شدن ، به طلاق ختم می شود. او از همسرش جدا شده و در حال حاضر با دخترش به تنهایی زندگی می کند. آنها علت طلاق را بخاطر ازدواج در سن پایین می دانند و همین که هردوی آنها در تجربه های کاریشان بزرگتر شدند ، خود را با یکدیگر هم مسیر ندیدند و تصمیم به جدایی گرفتند. به گفته ی خودشان تا الان از احوال یکدیگر با خبرند ولی مسیر زندگی و سرنوشت بود که آنها را از هم جدا کرد.

منبع:وقت صبح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش