نخستین همایش «پتروفن» ویژه هفته پژوهش و نوآوری برگزار می‌شود


نخستین همایش «پتروفن» ویژه هفته پژوهش و نوآوری برگزار می‌شود

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسن نشان‌زاده مقدم، معاون برنامه‌ریزی و کسب‌وکار این شرکت گفت: در این همایش سه روزه، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های تابع شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره محورها و موضوعاتی چون توسعه سبد...

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسن نشان‌زاده مقدم، معاون برنامه‌ریزی و کسب‌وکار این شرکت گفت: در این همایش سه روزه، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های تابع شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره محورها و موضوعاتی چون توسعه سبد محصولات، دانش فنی و لایسنس، بومی‌سازی مواد شیمیایی و کاتالیست‌ها، ساخت تجهیزات دوار، ساخت تجهیزات ثابت و ابزار دقیق، پوشش‌های نوین و بهبود و تحول در فرآیند به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

وی افزود: آیین افتتاحیه این رویداد مهم علمی روز یکشنبه (۲۷ آذرماه) با حضور وح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، تعدادی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس، مدیران ارشد، معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، رؤسای پارک‌های علم و فناوری و مدیران و کارشناسان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در محل همایش‌های بین‌المللی شرکت ملی نفت (کوشک) برگزار می‌شود.

همایش پتروفن ۱۴۰۱ نخستین همایش تخصصی با رویکردی نوین در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی است که با برنامه‌ریزی گسترده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار و در حاشیه این همایش سه روزه، نیازهای فناورانه شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ارائه می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور علاقه‌مند و مرتبط برای شرکت در همایش و نمایشگاه پتروفن ۱۴۰۱ به مرکز همایش‌های بین‌المللی شرکت ملی نفت واقع در خیابان شریعتی، پس از پل صدر، خیابان میرزاپور خیابان فاطمیه، پلاک ۲ مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد