زیباترین ویلاهای جهان + 10 لوکس ترین ویلا در جهان


زیباترین ویلاهای جهان + 10 لوکس ترین ویلا در جهان

زیباترین ویلا های جهان کدام است. ویلاها چه برای اقامت تمام وقت و چه برای گردشگری مفهومی داشته باشند، به طور کامل و کاملاً کلمه “لوکس” را تعریف می کنند. و بازار املاک لوکس برخی از جذاب ترین پروژه ها را برای معماران و توسعه دهندگان ارائه...

زیباترین ویلا های جهان کدام است. ویلاها چه برای اقامت تمام وقت و چه برای گردشگری مفهومی داشته باشند، به طور کامل و کاملاً کلمه “لوکس” را تعریف می کنند. و بازار املاک لوکس برخی از جذاب ترین پروژه ها را برای معماران و توسعه دهندگان ارائه می دهد. در اینجا ۱۰ لوکس ترین ویلا در جهان برای الهام بخشیدن به طراحی ویلا یا خرید بعدی شما آورده شده است.

۱. BEL AIR SPEC MANOR،لس آنجلس یکی از زیباترین ویلا های جهان

زیباترین ویلاهای جهان + 10 لوکس ترین ویلا در جهان

گران‌ترین ملک مسکونی که تا به حال در ایالات متحده فهرست شده است، با ارزش خیره کننده ۲۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷. عمارت Playboy 100 میلیون دلاری را پشت سر گذاشت و در فهرست گران‌ترین خانه‌های محدود شده ۲۵ در سال گذشته به رتبه اول رسید. این ویلای بزرگ با مساحت ۳۸۰۰۰۰ فوت مربع دارای یک سالن سینما در کنار استخر روباز، یک سالن بولینگ، یک سکوی فرود هلیکوپتر، به‌علاوه ۳۰ میلیون دلار سبد خودرویی است که با فروش عرضه می‌شود.

۲. ویلاهای بخش R در امارات هیلز، دبی

متشکل از ۷۰ ویلا منحصر به فرد با منظره ای از زمین گلف مونتگومری در امارات هیلز. قیمت معمولی حدود ۱۲۹ میلیون درهم برای ملک ۸ خوابه. به علاوه همه اتاق خواب ها دارای حمام اختصاصی خود هستند و فضای بیرونی چشم انداز خیره کننده با یک استخر آب گرم پر شده است. همچنین یک فضای سرگرمی با سینمای جمع شونده و یک بار وجود دارد.

۳. OVER YONDER CAY، باهاما یکی دیگر از زیباترین ویلا های جهان

زیباترین ویلاهای جهان + 10 لوکس ترین ویلا در جهان

این ویلا که در یک جزیره خصوصی قرار دارد، یکی از گران ترین اجاره های تعطیلات در جهان است. هزینه ای در حدود ۷۳۰۰۰۰ دلار برای استخدام یک هفته ای تا ۲۸ نفر، اما پر از مزایایی مانند یک بادبانی روزانه با قایق تفریحی ۱۱۴ فوتی، غواصی ، دسترسی به زمین گلف با ۹ سوراخ، و اسپا با درمان.

۴. ELLISON ESTATE، کالیفرنیا ویلای لوکس

زیباترین ویلاهای جهان + 10 لوکس ترین ویلا در جهان

یک ویلا عمارت ۲۰۰ میلیون دلاری که در ۱۰ ساختمان مجزا و ۲۳ هکتار زمین پراکنده شده است. در حال حاضر سومین مرد ثروتمند جهان، لری الیسون، در آن زندگی می‌کند و این ملک حتی چایخانه و حمام خود را دارد.

۵. ویلا FROND SIGNATURE در پالم جمیرا، دبی

ویلاهای Frond Signature در پالم جمیرا از مجلل ترین و منحصر به فرد ترین خانه های شهر هستند. با برچسب قیمت بالا برای مطابقت. به عنوان مثال، ملک ۵ خوابه Frond M حدود ۸۵ میلیون درهم است. این ویلاها فوق‌العاده‌ترین منظره‌های اقیانوس و همچنین هلال نخل جمیرا و مارینا دبی را دارند. به علاوه یک ساحل خصوصی عظیم برای استفاده کنندگان وجود دارد.

۶. OL JOGI VILLAS، کنیا یکی از بهترین ویلا های جهان

یک خانه تعطیلات پربار دیگر، این بار در مزرعه ای خصوصی در حفاظت از حیات وحش اول جوگی. هزینه حدود ۲۲۹۶۰۰ دلار برای ۱۴ نفر برای تعطیلات هفته. در حالی که ویژگی‌های لوکس در داستان داخلی ویلا دیده می‌شود (مانند پارچه‌های هرمس و نقره‌ای جلا داده شده بوسلاتی)، نقطه‌ی اصلی فروش این ملک حیات وحش اطراف آن است که آن را به یک مقصد واقعاً منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند. تمام سود حاصل از اجاره به پروژه های حفاظت از کرگدن سیاه Ol Jogi اختصاص می یابد.

۷. ویلای رویایی اسکی، یوتا

زیباترین ویلاهای جهان + 10 لوکس ترین ویلا در جهان

این اسکی نهایی جهان است که در Deer Crest واقع شده و توسط Resorts West ساخته شده است. مدیرعامل جوزف بالستادت، نمای شگفت‌انگیز ۳۶۰ درجه، یکی از USP‌های اصلی ملک را اینگونه توصیف می‌کند: «می‌توانید طوفان‌هایی را که در حال جمع شدن هستند، ببینید. شما می توانید همه چیز را ببینید.» ویلا اسکی کاملا سفارشی ساخته شده است، دارای بار اسکی، غرفه دی جی، استخر آب گرم با غار، سینما ۱۴ نفره و شبیه ساز گلف.

۸. ویلای فیل سفید، بالی

زیباترین ویلاهای جهان + 10 لوکس ترین ویلا در جهان

واقع در دهکده تفریحی Canggu، کمتر از یک ساعت با کوتای جنوبی (در عین حال دنیاها از نظر محیط و سبک) فاصله دارد. قیمت ها از ۶۰۰۰ دلار به ازای هر شب برای اقامت در این اجاره خصوصی شروع می شود و مهمانان به ساحل خود دسترسی خواهند داشت و همچنین می توانند از باغ های زیبا، استخر خصوصی و زمین های تنیس خصوصی لذت ببرند.

۹. ویلا لئوپولدا، فرانسه

این ویلا با ارزش ۵۰۰ میلیون یورو یکی از گران ترین خانه های مسکونی در جهان است. برخلاف بسیاری از ویلاهای لوکس میلیونر که ساخته می شوند، این ملک دارای تاریخچه ای غنی است که تمام قرن را در بر می گیرد. در اصل در سال ۱۹۰۲ توسط پادشاه بلژیک لئوپولد دوم به عنوان هدیه به یکی از معشوقه هایش ساخته شد. مالک فعلی لیلی صفرا، بیوه بانکدار لبنانی ادموند صفرا است که ویلا را در دهه ۱۹۸۰ خرید.

۱۰. PALAZZATE، باربادوس یکی از زیباترین ویلا های جهان

زیباترین ویلاهای جهان + 10 لوکس ترین ویلا در جهان

یکی از مجلل ترین املاک کارائیب، ساخته شده به سبک کاخ و ظرافت. Palazzate یک ویلای مجلل ۱۲۵ میلیون دلاری در کنار ساحل است که برای افراد فوق ثروتمند ساخته شده و یک دارایی مهم املاک و مستغلات برای منطقه Speightstown جزیره است. این ساختمان ۷۵۰۰۰ فوت مربع امتداد دارد و در چهار طبقه ساخته شده است که هر کدام دارای استخر بالکن خود هستند.

بهترین و زیباترین ویلاها در سراسر جهان از نظر لوکس بودن

اقامت در یک هتل ستاره‌دار خوب به نظر می‌رسد، اما چیزی که بهتر است ویلای مجلل برای خودتان است. اقامت در یکی از این بهترین ویلاها در سرتاسر جهان کار خوبی خواهد بود. هر زمان که تصمیم به سفر می گیرید، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند این است. داشتن یک مکان خوب برای اقامت و داشتن یک مکان مناسب برای استراحت خوب می تواند باعث ایجاد یا شکست سفر شود.

چرا باید یک ویلای لوکس را به جای هتل انتخاب کنید؟

زمانی بود که مسافران هوس کل صحنه هتل لوکس را داشتند. با این حال، تعطیلات بیشتر بر تعطیلات بی دغدغه همراه با حریم خصوصی، سلامتی و آزادی تمرکز دارد. بنابراین، جای تعجب نیست که این ویلاهای لوکس برای اجاره مسافران را با برخی از خیره کننده ترین مکان ها، سواحل خصوصی و موارد دیگر وسوسه کنند!
به همین ترتیب، اگر به دنبال مکانی برای فرار از شلوغی، بوفه‌های بی‌نظیر و محیط شلوغ یک هتل هستید، این دلایل به شما نشان می‌دهند که چرا باید یک ویلای لوکس را به هتل انتخاب کنید.

حریم خصوصی بی بدیل است

حریم خصوصی ارائه شده در ویلا در هتل های ۵ ستاره یافت نمی شود زیرا تمام دارایی ویلا تماماً متعلق به شماست. که آرامش شما را تضمین می کند.

قیمت ها بی نظیر است

اگر با یک گروه، یک خانواده یا حتی با دیگران مهم خود سفر می کنید، به زودی خواهید فهمید که قیمت ویلاها اغلب مقرون به صرفه تر از هتل های ۵ ستاره است. و همه چیز با امکاناتی مانند آشپزخانه کامل، خشک‌شویی، و امکانات دیگر مانند استخر خصوصی و باشگاه ورزشی بهتر می‌شود. ناگفته نماند که در هزینه ها، وعده های غذایی و فعالیت های گران قیمت نیز صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

مقاصد فوق العاده

معمولاً، ویلاها دارای مکان‌های خلوت‌تر از هتل‌ها هستند. از املاک ساحلی، فرارهای باورنکردنی از جنگل و املاک آرام کنار دریاچه. و هیچ چیز بهتر از داشتن مکان برای خود نیست!

بسیار جادار

ویلاها با آشپزخانه های اوپن، اتاق های نشیمن و آلاچیق های حرفه ای در فضای باز، حس بی نظیری از فضا را ارائه می دهند. با این حال، شما محدود به فضای اتاق، لابی و استخر هستید. در صورت نیاز می توانید بازسازی ویلا خود را شروع کنید تا به بهترین صورت ممکن از آن استفاده کنید.

سفارشی سازی بی بدیل

اقامت در یک ویلای لوکس به این معنی است که بتوانید از تعطیلاتی که به دلخواه شما ساخته شده است لذت ببرید. و سطح شخصی سازی در یک ویلا در مقایسه با اقامت در هتل به سادگی قابل مقایسه نیست.

اساساً می توانید اقامت خود را کاملاً مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. چه کسی آن را دوست ندارد؟

زیباترین ویلاهای جهان

خانه های تعطیلات یا ویلاهای زیادی در سراسر جهان وجود دارد. با این حال، تنها تعداد کمی می توانند با یکدیگر رقابت کنند. هر ویلا مزایای خود را دارد. آنها حریم خصوصی و امکانات کاملی را ارائه می دهند که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

پس از همه، اقامت در یک خانه مجلل در یک مقصد افسانه ای. با امکانات مدرن، خدمات ممتاز، و ناگفته نماند، حریم خصوصی! همه چیز برای ارائه راحتی شما ایجاد شده است که واقعاً سزاوار آن هستید! در این نوشته به بررسی ۱۰ مورد از بهترین ویلاهای جهان پرداختیم.برای ساخت ویلا در تمام نقط کشور می توانید با آتلیه معماری مسعودیان تماس بگیرید.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام