با درخشش ویژه ویلفرد لئون؛/ پرستاره ترین تیم دنیا قهرمان‌ جام باشگاه‌های جهان شد


با درخشش ویژه ویلفرد لئون؛/ پرستاره ترین تیم دنیا قهرمان‌ جام باشگاه‌های جهان شد

پروجا در یک فینال تمام ایتالیایی با غلبه بر ترنتینو به مقام قهرمانی جام باشگاه های جهان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بامداد دیروز مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان جهان در بتیم برزیل با دو مسابقه پیگیری شد. در نخستین دیدار تیم‌های ترنتینو ایتالیا و سادا کروزیرو برزیل به مصاف یکدیگر رفتند و ترنتینو سه بر صفر میزبان خود را شکست داد و به عنوان نخستین تیم به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. سادا کروزیرو با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 22 و 25 بر 17 مغلوب پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شد تا در آخرین روز این مسابقات برای کسب رتبه سومی به میدان برود.

در دومین مسابقه نیمه‌نهایی نیز تیم‌های پروجا ایتالیا و ایتامبه میناس برزیل به مصاف یکدیگر رفتند که پروجا دیگر نماینده ایتالیا در این مسابقات، سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشت و حریف ترنتینو در دیدار نهایی شد. پروجا در نخستین حضور خود در این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافت.

در همین راستا شب گذشته دو تیم ایتالیایی در دیدار فینال رقابت های جام باشگاه های جهان به مصاف هم رفتند که نهایتاً این تیم پرستاره پروجا بود که موفق شد با نتیجه ٣-١ ترنتینو را شکست دهد و برای اولین بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان لقب بگیرد.

با درخشش ویژه ویلفرد لئون؛/ پرستاره ترین تیم دنیا قهرمان‌ جام باشگاه‌های جهان شد

ترنتینو در ست اول با نتیجه ٢۵-٢٠ به پیروزی رسید اما در ست های بعدی این پروجا بود که با نتایج ٢۵-٢٣، ٢٧-٢۵ و ٢۵-١٩ حریف خود را شکست داد و عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را تصاحب کرد. در این بازی الساندرو میکلیتو، ستاره ایتالیایی ترنتینو با ١٩ امتیاز از این حیث بهترین بازیکن زمین بود اما در آن سمت زمین هم ویلفرد لئون با کسب ١٧ امتیاز نقش مهمی در قهرمانی تیم آندره‌آ آناستازی ایفا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا