بازداشت عامل اصلی قتل های طایفه ای ابوشانک آبادان / 4 مرد به رگبار بسته شدند + عکس


بازداشت عامل اصلی قتل های طایفه ای ابوشانک آبادان  / 4 مرد به رگبار بسته شدند + عکس

حوادث رکنا: رئیس پلیس آبادان ازدستگیری عامل اصلی نزاع طایفه ای که تاکنون 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشته خبر داد.

به گزارش رکنا؛ درپی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در تاریخ 31خردادماه سال جاری بین 2 دو طایفه بزرگ قیم و آلبوحمادی، دروستای ابوشانک آبادان بلافاصله مأمورین به محل اعزام و مشاهده کردند که 3 نفر از طایفه آلبوحمادی با سلاح جنگی کلاشینکف به قتل رسیده اند و یک نفر دیگر از همین طایفه نیز زخمی شده است.

در بررسی های اولیه نشان می داد که درگیری بین 2 طایفه بزرگ منطقه به دلیل اختلافات قبلی رخ داده بود. و به همین علت اهالی طایفه آلبوحمادی از روستای ملاکه به اعضای طایفه قیم که ساکن روستای ابوشانک بودند ؛ حمله کردند.

سپس بین آنها درگیری رخ داد و در این درگیری 3 نفر در دم از اعضای روستای آلبو حمادی که شروع کننده درگیری بودند به ضرب گلوله به قتل میرسند ویک نفر نیز در این رابطه زخمی میگردد.

بعد از این حادثه ، طایفه بزرگ قیم از اهالی روستای ابوشانک برای جلوگیری از درگیری های احتمالی بعدی؛ روستا را به مدت یک ماه به طور کامل تخلیه کردند که در اقدامات ضربتی در همان زمان ماموران پلیس 20 نفر از شرکت کنندگان در نزاع منجر به قتل را دستگیر شدند اما برخی از افراد اصلی این نزاع از محل متواری شده بودند.

که باتلاش شبانه روزی مأمورین پلیس اطلاعات وامنیت عمومی آباد یکنفر از عاملین اصلی این درگیری منجر به قتل شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متهم دستگیر گردید.

گفتنی است پس از درگیری منجر به قتل 31خرداد اعضای طایفه آلبوحمادی در اقدامی انتقامجویانه چند شرکت بسته بندی خرما و همچنین چند خانه از طایفه قیم را به آتش کشیدندکه متهم دستگیر شده یکی از عوامل به آتش کشیدن شرکت بسته بندی خرما هم میباشد.

لازم به ذکر است از اول درگیری تاکنون 4 نفر از 2 طایفه به قتل رسیده اند و 3 نفر دیگر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی