کشف 100 میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران


کشف 100 میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار ظهیری بیان داشت: با اجرای بیست و چهارمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در یک هفته...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار ظهیری بیان داشت: با اجرای بیست و چهارمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در یک هفته گذشته، ۲۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۴۳۷ حکم قضائی، یک هزار و ۸۰۳ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، ۸۴۷ نفر سارق و مالخر بودند، گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۲ باند بزرگ سرقت منهدم و ۹۵۹ قلم اموال سرقتی کشف شد.
سردار ظهیری با اشاره به انهدام ۵ باند بزرگ موادمخدر و کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادافیونی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح ۲۱۲ نفر خرده فروش و ۲۹ قاچاقچی دستگیر و ۵۱۲ معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا ۲۷ نفر دستگیر شده و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد جدی با قاچاقچیان کالا، فروشندگان موادمخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از اولویت‌های پلیس غرب استان تهران است و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
گفتنی است؛ با هماهنگی انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک