روایت عشق و علاقه خانم بازیگر به عقاب آسیا + ویدئو


روایت عشق و علاقه خانم بازیگر به عقاب آسیا + ویدئو

نعیمه نظام دوست در برنامه تلویزیونی از علاقه نوجوانی خود، به احمدرضا عابدزاده گفت.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از گفتگوی نعیمه نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون با بهنام تشکر در برنامه تلویزیونی "معرکه"، در فضای مجازی منتشر شده است که مورد توجه جمع زیادی از کاربران قرار گرفته است.
خانم نظام دوست در این برنامه روایتی عاشقانه از علاقه‌ی دوران نوجوانی‌اش به دروازه‌بان سابق تیم ملی و خاطره‌ی اولین برخورد این اسطوره فوتبال را بازگو کرد.
خاطره خانم نظام‌ دوست از ملاقات با احمدرضا عابدزاده در پشت چراغ قرمز، و بی‌ محلی این فوتبالیست به او بود که منجر شد، به پیگیری برای دیدار با ایشان پایان دهد.
ملاقات با آقای عابدزاده را اینگونه تعریف کردند که یک بار به همراه دوست‌ شان در خیابان، آقای عابدزاده را دیدند و خودروی ایشان را دنبال کردند تا او را پشت چراغ قرمز دیدند.
خانم نظام دوست گفت از اقای عابدزاده تقاضا کردم اجازه دهد با او صحبت کنم اما ایشان قبول نکردند، اما پیگرانه دوباره او را دنبال کردیم و دوباره در مغازه‌ای او را ملاقات کردم و برای بار دوم تقاضایم را عنوان کردم که ایشان باز هم به این درخواست، بی‌اعتنایی کردند و حاضر نشدند حتی تایم کوتاهی را برای صحبت‌های این هوادار بگذارند.
خانم نظام دوست در ادامه خاطراتش گفت وقتی به خانه برگشتم تمام عکس‌های آقای عابدزاده را پاره کردم و گفتم این چه عشقی است که از دوم راهنمایی مرا درگیر خودش کرده است و پس از آن برای دیدار آقای عابدزاده اقدامی نکردم، اما یکبار که اتفاقی بار دیگر ایشان را در رستوران دیدم، برای بار دوم به او توجه‌ای نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی