پتروشیمی نوری واحد تحقیق و توسعه برتر استان بوشهر شد


پتروشیمی نوری واحد تحقیق و توسعه برتر استان بوشهر شد

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نشست تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان بوشهر ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن ابن‌سینا دانشگاه خلیج فارس برگزار شد. در این برنامه که به همت کارگروه پژوهش و فناوری استانداری بوشهر و اداره کل صنعت...

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نشست تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان بوشهر ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن ابن‌سینا دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

در این برنامه که به همت کارگروه پژوهش و فناوری استانداری بوشهر و اداره کل صنعت معدن تجارت این استان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، از پژوهشگران، فناوران، اعضای هیئت علمی برتر در ارتباط با صنعت و جامعه و واحد تحقیق و توسعه فناوری برتر استان بوشهر تجلیل شد.

بر این اساس طبق ارزیابی‌های کمیته علمی بیست‌وسومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان بوشهر، امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری موفق شد عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر استان را در بین تمامی واحدهای صنعتی از جمله شرکت‌های بزرگ پتروشیمی، نفت، گاز،... کسب کند.

شایان ذکر است امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری با انجام فعالیت‌های دانش محور، بر پایه مدیریت فناوری تاکنون دو بار در سطح کشور، دو بار در سطح استان بوشهر و دو بار در بین شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس موفق به کسب عنوان برترین واحد تحقیق و توسعه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد