عامل ترس و وحشت محله گیشا دستگیر شد


عامل ترس و وحشت محله گیشا دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری شرور سابقه‌داری که با ایجاد رعب و وحشت در محله گیشا اقدام به قدرت‌نمایی کرده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری شرور سابقه‌داری که با ایجاد رعب و وحشت در محله گیشا اقدام به قدرت‌نمایی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی درباره جزئیات دستگیری این شرور که باعث وحشت محله گیشا بود گفت: درپی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فرد شروری در محله گیشا اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که این فرد شرور آرامش ساکنان و باعث وحشت محله گیشا شده بود، گفت: پس از بررسی‌های ماموران و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، متهم که از اراذل و اوباش سابقه دار است با ایجاد درگیری و فحاشی موجب ناامنی و رعب و هراس برای شهروندان شده است.

رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پلیس تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ، شناسایی محل اختفای متهم در دستورکار ماموران قرار گرفت و آنان با انجام بررسی‌های ویژه پلیسی، این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با تاکید بر این موضوع که ایجاد و حفظ امنیت و آرامش برای مردم از مأموریت‌های ذاتی پلیس است و هرگز در انجام این مأموریت کوتاه نخواهیم آمد گفت : با کسانی که بخواهند با عرض اندام و قدرت نمایی از مردم سلب آسایش کنند برخورد قاطعانه و قانونی خواهد شد . کما اینکه برای این فرد نیز پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس