دردسر های عظیم خبرنگار آلمانی برای تهیه گزارش از جشن آرژانتینی ها


دردسر های عظیم خبرنگار آلمانی برای تهیه گزارش از جشن آرژانتینی ها

حواشی عجیب و غیرمنتظره ای برای مجری آلمانی در آرژانتین رخ داده است.

ماتیاس ابرت، روزنامه نگار آلمانی، به عنوان خبرنگار تلویزیون این کشور به کشور آرژانتین فرستاده شد تا جشن قهرمانی آلبی سلسته در جام جهانی را پوشش دهد. زمانیکه او در بین هواداران حضور پیدا کرده بود، برخی از مردم کشور میزبان به شوخی با ماتیاس ابرت پرداختند و در ادامه شرایط به شکلی پیش رفت که دیگر امکان ادامه گزارش برای این مجری آلمانی وجود نداشت.

ابرت در ابتدای گزارش خود می‌گوید: "اینجا شاهد چیزی شبیه به جهنم هستیم. مردم از ساعت سه الی چهار صبح همه منتظر تیم ملی آرژانتین هستند. آن‌ها آهنگ جام جهانی را می‌خوانند و البته ما را مسخره می‌کنند. سرخوشی و غرور فراوانی در نگاه هواداران وجود دارند. آن‌ها می‌خواهند به وضوح آلمانی‌ها نشان دهند که موفق به فتح جام و قرار گرفتن در بالاترین رتبه فوتبال شده اند. "

در همان لحظه هواداران هواداران شروع به پریدن کردند، ماتیاس را هل دادند، که آن را روی سرشان گذاشتند و در نهایت چند تن از هواداران آرژانتینی قصد داشتند این مجری آلمانی را روی سر برده و با او شوخی کنند. حتی برف شادی هم روی سر ماتیاس ابرت ریخته شد و دیگر امکان ادامه اجرا برای او وجود نداشت. برای همین او که هم کلافه شده بود و هم لبخند می‌زد، گزارش خود را خیلی زود تمام کرد.

ماتیاس ابرت در پایان گفت: "آن‌ها بهترین تیم این مقطع هستند و خودشان این را می‌دانند. غرور آرژانتین بعد از ۳۶ سال از روح آن‌ها دمیده و زنده شده است؛ و به همین دلیل است که شاهد چنین محیطی در اینجا هستیم. این کار و اجرای برنامه در اینجا دشوار است. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران