قتل بچه گانه بخاطر چشم تو چشم شدن در پارک / اعتراف قاتل در دادگاه سکوت مادر قربانی را شکست / اعدامش کنید


رکنا/ پسر جوان که در نزاع خونین پسر جوانی را با چاقو به قتل رسانده بود پس از محاکمه با رای قضات دادگاه کیفری البرز به قصاص محکوم شد.

به گزارش رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از 2 سال قبل و از زمانی کلید خورد که درگیری خونینی بین چند جوان در یکی از بوستان های فردیس شروع شد . وقتی شاهدان نزاع موضوع را به پلیس اطلاع دادند خیلی زود گشت نزدیکترین کلانتری به محل درگیری رفت و با با پیکر خونین پسر جوانی روبرو شد که روی زمین افتاده بود طولی نکشید که تیم پزشکی برای نجات او به محل رسیدند اما تلاش آنها برای نجات او بی فایده بود چرا که آثار ضربه های چاقو باعث خونریزی شدید وی شده بود.

با مرگ سیامک بازپرس ویژه قتل در محل جنایت حضور یافت و در نخستین گام دستور داد جسد سیامک به پزشکی قانونی منتقل شود . در ادامه کارآگاهان جنایی برای دستگیری قاتل فراری تیم ویژه ای تشکیل دادند . تحقیقات اولیه آنها از محل جنایت نشان می داد که چند جوان بدنبال درگیری لفظی در بوستان، دقایقی بعد به جان هم افتادند و سیامک توسط یکی از آنها که چاقو به دست بوده است به قتل رسیده و از صحنه جنایت خیلی زود متواری شده است.

کارآگاهان پس از تحقیقات میدانی و بررسی فیلم های مداربسته ای که در محل درگیری وجود داشتند توانستند متهم فراری را شناسایی کنند . چند روز بعد آنهابا انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند قاتل فراری را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کنند.

با دستگیری متهم بود که رسیدگی به این پرونده قوت گرفت این متهم جوان در حالیکه در ابتدای اظهارات سعی داشت موضوع را جور دیگری وانمود کند اما طولی نکشید که در بازجویی های فنی لب به اعتراف گشود و راز جنایت را برملا کرد.

اعتراف به جنایت

میلاد ۲۵ساله در اظهارات خود مدعی شد که درگیری من و مقتول از چند روز قبل به خاطر چند فحش شروع شد و بعد روز حادثه وقتی چشم درچشم شدیم بدنبال فحش های بدی که مقتول به من داده بود سعی کردم با چاقو او را بترسانم اما نمی‌دانم چه شد که ناگهان چاقو به او برخورد کرد . بدنبال اعتراف میلاد به جنایت هولناکی که مرتکب شده بود او به اتهام قتل عمد بازداشت شد .

در دادگاه چه گذشت ؟

متهم جوان به دنبال صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد. در آغاز جلسه دادگاه اولیای دم که پدر و مادر مقتول بودند خواستار قصاص متهم شدند.

مادر مقتول درحالیکه اشک می ریخت گفت پسرم تازه سربازیش تمام شده بود و قرار بود به دانشگاه برود و اصلا مرگ او را باور ندارم .

بدنبال درخواست قصاص خانواده مقتول متهم پشت میز محاکمه ایستاد تا به سوالات دادرسان دادگاه پاسخ بدهد.

در ابتدا رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به میلاد گفت آیا تو قبول داری که در روز حادثه در بوستان باعث قتل شدی ؟ متهم گفت : بله قبول دارم ‌که بدنبال این بله گفتن مادر مقتول نتوانست احساسات خود را کنترل کند و سر او داد زد که بلافاصله رئیس دادگاه از اولیا دم دعوت به حفظ شئونات دادگاه کرد .

در ادامه جلسه دادگاه متهم گفت من اصلا قصد کشتن کسی را نداشتم قاضی سوال کرد پس چرا چاقو به همراه داشتی که متهم گفت: بدنبال دعوایی که با مقتول داشتم فقط میخواستم او را با چاقو بترسانم اما ناگهان در درگیری چاقو به او اصابت کرد و الان به شدت از کاری که کردم پشیمانم .

باپایان اظهارات متهم رئیس دادگاه ختم جلسه را اعلام کرد و با مستشاران خود وارد شور شد که سرانجام آنها متهم را به خاطر قتلی عمدی که مرتکب شده بود باتوجه به درخواست اولیای دم به قصاص نفس محکوم کردند که این حکم برای تایید نهایی به دیوانعالی کشور ارجاع خواهد شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان