دستگیری 100 دلال ارزی در پایتخت


دستگیری 100 دلال ارزی در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکصد نفر از سوداگران بازار ارز و طلا از ابتدای آذر تاکنون خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اجرای طرح برخورد با سوداگران بازار طلا و ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: با توجه به وجود نوسانات ارزی در بازار ارز و طلا و اینکه عده ای افراد فرصت طلب با سوء استفاده از موقعیت موجود از طریق اقدامات خود در فضای مجازی با تشکیل کانال های قیمت گذار در فضای مجاز، اتاق های معاملات فردایی و صوری و ... اقدام به سوء استفاده از وضعیت موجود می کردند که از ابتدای آذر ماه تا کنون تعداد ۱۰۰ نفر از سوداگران بازار طلا و ارز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: این افراد با اقدامات مجرمان خود باعث افزایش قیمت ارز و ایجاد تنش در بازار ارز و طلا شده بودند که با عناوین مختلف اقدام به بازار سازی غیر منطقی می کردند .

سرهنگ بهرامی با اشاره به رصد مستمر و دقیق بازار ارز و طلا و برخود جدی با مخلان و دلالان این بازار بیان داشت: با توجه به امکان وجود ارز های جعلی و تقلبی در بازار و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب توصیه می شود که همشهریان گرامی از مراکز معتبر اقدام به خرید و تهیه ارز و طلا نمایند و از انجام معامله با افراد و مراکز غیر مجاز خودداری کنند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده