تصادف مرگبار پژو 206 با کامیون سوخت در جاده همدان


تصادف مرگبار پژو 206 با کامیون سوخت در جاده همدان

حوادث رکنا: رییس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد رخ به رخ کامیون حمل سوخت با سواری ۲۰۶ در جاده همدان- بیجار ۲ کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ «علی فکری» روز چهارشنبه افزود: روز گذشته یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار که از سمت بیجار به همدان در حال تردد بود به علت بی توجهی راننده به جلو و انحراف به چپ به صورت رخ به رخ برخورد کرد که راننده و سرنشین ۴۰ و ۲۷ ساله این خودرو در دم جان باختند و یک نفر دیگر مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی اضافه کرد: جاده همدان- بیجار معروف به جاده غارعلیصدر به طول ۱۱۰ کیلومتر به علت عرض کم، گنجایش تردد کامیون را ندارد که به تازگی این مسیر برای تردد تانکرهای حامل سوخت پیش بینی و تعریف شده است.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: پلیس راه در کمیسیون ایمنی راه ها که بزودی برگزار می شود مخالفت خود را با این موضوع اعلام و از تردد کامیون حامل سوخت از این مسیر کم عرض و حادثه خیز جلوگیری می کند و باید مسیر دیگری برای این خودروها در نظر گرفته شود.

سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت

سرهنگ فکری ادامه داد: جاده ۱۱۰ کیلومتری همدان - بیجار، ۲ درصد راه های استان همدان را شامل می شود اما این مسیر پر حادثه ۱۱ درصد از سوانح فوتی و ۱۴ درصد از سوانح جرحی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: این آمارها گویای حادثه خیز و خطرآفرین بودن این مسیر شریانی است بنابراین تا پیش از اختصاص اعتبارهای لازم برای تعریض و ایمن سازی این جاده، باید برای پیشگیری از بروز سوانح جاده ایتدابیری اتخاذ شود.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: با وجود مشکلات موجود در سایر محورهای شریانی این استان اما در حال حاضر ۱۸ درصد توان، امکانات، نیروها و خودروی پلیس برای پیشگیری از بروز تصادفات در این جاده اختصاص داده شده است.

تصادف 206 در بلوار بعثت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: بامداد امروز یک دستگاه سواری ۲۰۶ با ۲ سرنشین به علت تردد با سرعت بالا با خودروی ۲۰۷ پارک شده در حاشیه جاده برخورد کرد.

سرهنگ غلامعلی همایی افزود: در این سانحه، راننده و سرنشین ۱۸ و ۲۳ ساله مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان تصادفات بلوارها شب هنگام رخ می دهد ادامه داد: با توجه به خلوت بودن معابر، رانندگان اقدام به تردد با سرعت غیر مجاز می کنند که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه دچار سانحه می شوند.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات