رکورد ویژه برای استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران + جزئیات


رکورد ویژه برای استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران + جزئیات

استقلال با هدایت دو مربی اخیر خود به رکوردی جالب در فوتبال ایران دست یافت.

استقلال در حالی توانست قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شود که رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرد. مهمترین این رکوردها رسیدن به جام قهرمانی آن هم بدون شکست بود.

آبی‌ها که با فرهاد مجیدی به این رکورد خاص دست پیدا کردند، برای فصل جدید سرمربی خود را تغییر دادند و در همان گام نخست مقابل سپاهان با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند تا رویای تکرار یا تداوم این رکورد در همان هفته اول از بین برود منتهی آنها توانسته‌اند تا به اینجای فصل صاحب رکوردی ویژه شوند.

استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو تا به امروز علاوه بر 13 هفته‌ای که از لیگ گذشته، یک بازی سوپرجام انجام داده و در این مدت فقط در یک بازی شکست خورده تا در مجموع 46 بازی اخیر این تیم فقط یک باخت برای آبی‌ها ثبت شود.

30 بازی لیگ بیست و یکم در کنار مراحل یک هشتم و یک چهارم جام حذفی فصل قبل به همراه 13 هفته سپری شده از لیگ بیست و دوم و بازی سوپرجام فصل جاری دیدارهای بوده که آبی‌های تهرانی در تورنمنت‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفته‌اند و در این بین آنها فقط یک باخت در وقت‌های قانونی تجربه کرده‌اند.

رکورد ویژه برای استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران + جزئیات

نکته جالب آنجاست که امسال رکورد نباختن استقلالی‌ها در حالی توسط سپاهان در ورزشگاه آزادی شکسته شد که پیش از آن نیز آخرین شکست استقلال در هفته سی‌ام لیگ بیست و یکم مقابل همین سپاهان و باز هم در ورزشگاه آزادی رقم خورده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام