هزینه‌های تسلا مدل 3 پس از کارکرد حدود 100 هزار کیلومتر چقدر است؟


هزینه‌های تسلا مدل 3 پس از کارکرد حدود 100 هزار کیلومتر چقدر است؟

هزینه های نگهداری خودروهای برقی چقدر است؟ یکی از مالکان تسلا مدل ۳ پرفورمنس در پاسخ به این سوال از خودروی خود به عنوان بهترین خرید در تاریخ صنعت خودرو نام می‌برد! اگرچه سدان پایه تسلا از نظر افراد زیادی هنوز هم قیمت بالایی دارد اما مالک این خودرو...

هزینه های نگهداری خودروهای برقی چقدر است؟ یکی از مالکان تسلا مدل ۳ پرفورمنس در پاسخ به این سوال از خودروی خود به عنوان بهترین خرید در تاریخ صنعت خودرو نام می‌برد! اگرچه سدان پایه تسلا از نظر افراد زیادی هنوز هم قیمت بالایی دارد اما مالک این خودرو با انتشار داده‌هایی خبر از هزینه‌های بسیار پایین نگهداری آن داده است.

هزینه‌های تسلا مدل 3 پس از کارکرد حدود 100 هزار کیلومتر چقدر است؟

فرد موردبحث خودروی خود را در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۹ خریداری کرده و بنابراین حدود ۳ سال از زمان خرید تسلا مدل ۳ می‌گذرد. او در طول این سال‌ها حدود ۹۶ هزار کیلومتر را با خودروی خود رانندگی کرده که قطعاً کارکرد بالایی است. به عبارت بهتر کارکرد سالانه این خودروی برقی حدود ۳۰ هزار کیلومتر بوده که بیشتر از کارکرد متوسط یک خودروست و این در حالی است که در طول سال‌های گذشته میزان پیمایش خودروها به دلیل همه‌گیری کرونا کمتر هم بوده است.

هزینه‌های تسلا مدل 3 پس از کارکرد حدود 100 هزار کیلومتر چقدر است؟

به‌هرحال مالک تسلا می‌گوید در زمان خرید این خودرو هیچ ایده‌ای درباره هزینه‌های آن نداشته است. اگرچه تسلا مدل ۳ موردبحث در حدود ۳ سال پیش احتمالاً ارزان‌تر از حال حاضر بوده اما هنوز هم نسبت به خودروهای بنزینی قابل‌مقایسه گران‌تر به شمار می‌رفته است. حالا که مالک خودرو از آن به خوبی استفاده کرده زمان انتشار تجربیاتش فرا می‌رسد. او تمامی هزینه‌ها را یادداشت کرده و بنابراین اطلاع دقیقی از هزینه‌های پرداختی دارد. ما درباره هزینه‌های شارژ در خانه و جایگاه‌های شارژ عمومی، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و… صحبت می‌کنیم. این ویدئو اطلاعات بسیار زیادی دارد و حتی شامل جزئیاتی نامربوط به هزینه‌های کلی تسلا مدل ۳ همچون راحتی، فضای کابین، کیفیت، نرم‌افزار، کاهش کیفیت باتری و حتی ایده نظر کلی مالک درباره این خودروست. در ویدئوی منتشر شده می‌توانیم بفهمیم که مالک خودرو ۳۶۱۷ دلار را صرف شارژ مدل ۳ در طول این سه سال کرده است.

هزینه‌های تسلا مدل 3 پس از کارکرد حدود 100 هزار کیلومتر چقدر است؟

او می‌گوید در صورتی که یک دستگاه هوندا سیویک داشت در طول مدتی مشابه می‌بایست حدود ۹ هزار دلار را برای سوخت آن پرداخت می‌کرد. او همچنین خیلی با مکانیکی‌ها سر و کار نداشته و هزینه های تسلا مدل ۳ از این نظر بسیار کمتر بوده است. در طول این سه سال او بیش از ۳ هزار دلار را خرج خودروی خود کرده که شامل رینگ‌ها و دو دست لاستیک بوده است. البته او رینگ و لاستیک‌های قبلی را فروخته تا کمی از پول پرداختی جبران شده باشد. برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری از هزینه‌های نگهداری این خودرو به دست آورید بهتر است ویدئوی زیر را تماشا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!