ورود حرفه‌ای به ورزش بانوان/ هدفمان حضور در لیگ تکواندو مردان است


ورود حرفه‌ای به ورزش بانوان/ هدفمان حضور در لیگ تکواندو مردان است

مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سجاد قبادی با بیان مطلب فوق به اظهار داشت: اعتقاد دارم ورزش بانوان مظلوم واقع شده و حمایت‌های لازم از بانوان ورزشکار صورت نمی‌گیرد. بر همین اساس تصمیم گرفتیم به صورت حرفه‌ای وارد لیگ بانوان شویم و از همان ابتدا نیز قراردادهای رسمی با اعضای کادر فنی و تکواندوکاران بسته شد. همان قرارداد نیز در سازمان لیگ تکواندو ثبت شده است. البته هر هفته که مسابقات برگزار می‌شود، بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز می‌شود.

وی ادامه داد: خودم ورزش را با تکواندو آغاز کرده و در سطح استان نیز چند عنوان قهرمانی به دست آوردم، بعد از آن نیز ورزش‌های رزمی چون کیک بوکسینگ را دنبال کردم، به همین دلیل به فکر حضور در لیگ تکواندو افتاده و با در اختیار داشتن یک مجموعه مجهز ویژه ورزش بانوان این تصمیم خود را عملکی کرده و خدا را شکر تا اینجا نتایج خوبی کسب کردیم.

مدیرعامل پارت نوین با اشاره به صعود تیم بانوان این باشگاه به جمع شش تیم برتر مرحله نهایی گفت: در مرحله مقدماتی مبارزات خوبی را از اعضای تیم شاهد بودیم و خدا را شکر تا اینجا از نتایج کسب شده رضایت کامل داریم. با عملکرد خوب تیم به کسب سکو در انتهای لیگ نیز خیلی امیدواریم و ان شاالله به هدف خود برسیم.

قبادی در مورد ورود به لیگ مردان تکواندو گفت: لیگ مردان هدف بعدی ماست، بعد از آنکه مجموعه آموزشی ما در بخش مردان هم افتتاح شد، به این بخش وارد خواهیم شد. معتقدم تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد و می‌توان با کمک بخش خصوصی گام‌های بزرگی در راه بازگشت این رشته به سطح اول تکواندو برداشت.

وی در پایان با اشاره به حضور در لیگ کیک بوکسینگ گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در تلاش است تا لیگ این رشته رزمی جذاب و پر طرف دار را راه اندازی کند. چون رشته کیک بوکسینگ در مجموعه آموزشی ما فعال است. تیم بانوان ما با قدرت در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟