شعبانیان: / می‌خواهم به رشد والیبال بانوان عراق کمک کنم


شعبانیان: / می‌خواهم به رشد والیبال بانوان عراق کمک کنم

سرمربی ایرانی تیم ملی والیبال بانوان عراق گفت: تجربه خوبی است تا دانشی را که در این سال‌ها داشتم به زنان کشور عراق انتقال بدهم و به رشد والیبال بانوان عراق کمک کنم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، میترا شعبانیان پس از برعهده گرفتن سرمربیگری تیم والیبال بانوان عراق اظهار داشت: حدود یک ماه و نیم پیش از سوی فدراسیون والیبال عراق به من پیشنهاد همکاری شد. مکاتبه‌ای صورت گرفت و من رزومه‌ام را ارسال کردم. سپس با آقای داورزنی و خانم محمدیان رئیس و نایب رئیس فدراسیون مشورت کردم آنها نظرشان مثبت بود و موافقت کردند.

سرمربی تیم والیبال بانوان عراق افزود: من برای بستن قرارداد به کشور عراق سفر کردم تا به رشد والیبال بانوان این کشور کمک کنم. مربیگری در عراق، نخستین تجربه من در خارج از ایران است.

شعبانیان با اشاره به مربیگری در تیم‌های رده‌های مختلف ملی و باشگاهی خاطرنشان کرد: سال‌های سال در رده‌های مختلف باشگاهی و ملی مربیگری کردم و فکر می‌کنم تجربه خوبی است تا دانشی را که در این سال‌ها داشتم به زنان کشور عراق انتقال بدهم و به رشد والیبال بانوان عراق کمک کنم. از طرفی فکر می‌کنم این تیم آینده خیلی خوبی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق