بزرگترین مجموعه بازی کودکان کرمان به نام آرتین سرایداران افتتاح شد


بزرگترین مجموعه بازی کودکان کرمان به نام  آرتین سرایداران  افتتاح شد

شهردار کرمان گفت: مجموعه بازی کودکان «آرتین»، به‌ عنوان بزرگترین مجموعه بازی کودکان کرمان، همزمان با آیین بزرگداشت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، به احترام آرتین سرایداران در پردیسان قائم(عج) کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید شعرباف، در حاشیه افتتاح این مجموعه گفت: سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، فرصتی بود که از برکت آن توانستیم بخشی از زیرساخت‌ های پردیسان قائم(عج) را توسعه دهیم.

وی افزود: مجموعه بازی کودکان «آرتین»، به‌ عنوان بزرگترین مجموعه بازی کودکان کرمان، همزمان با آیین بزرگداشت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، با حضور خانواده «شهید لنگری‌ زاده»، در پردیسان قائم(عج) کرمان افتتاح شد.

شهردار کرمان، از ایجاد و هموارسازی پیاده‌ راه‌ های متعدد به‌عنوان نمونه‌ ای از تلاش همکارانش در جهت توسعه زیرساخت‌ های موردنیاز مردم برای گشت‌ و گذار بیشتر و بهتر در مجموعه سیاحتی و زیارتی پردیسان قائم(عج) نام برد و مناسب‌ سازی فضای سبز و افزایش روشنایی گلزار شهدای کرمان را از دیگر اهدافی دانست که شهرداری کرمان به‌ دنبال تحقق هرچه سریع‌ تر آن است.

سعید شعرباف، از مجموعه بازی «آرتین» به‌ عنوان بزرگترین مجموعه بازی کودکان شهر کرمان با مساحتی حدود ۸۰۰ مترمربع یاد کرد؛ که ب ه‌عنوان اولین بخش از بوستان«آرتین» افتتاح شده است.

وی، مساحت کلی بوستان «آرتین» را حدود ۲۰۰۰ مترمربع اعلام کرد، که با فضای سبز و روشنایی مناسب، در کنار امکاناتی که در آن برای سرگرمی و بازی کودکان فراهم شده، میزبان فرزندان خانواده‌ هایی است که به زیارت مرقد سردار دل‌ها و دیگر شهیدان آرمیده در گلزار شهدا مشرف خواهند شد.

گفتنی است؛ آیین افتتاح مجموعه بازی «آرتین» با حضور خانواده و کودکان «شهید لنگری‌زاده»، از شهدای مدافع حرم، برگزار شد.

مجموعه بازی کودکان «آرتین»، به‌ احترام «آرتین سرایداران» نام‌گذاری شده است.

«آرتین»، کودک ۱۰ ساله‌ ای است که مادر، پدر و برادرش در حادثه تروریستی شاهچراغ به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!