(ویدئو) پخش آخرین سریال فرخ نژاد؛ از «سقوط» رونمایی شد


(ویدئو) پخش آخرین سریال فرخ نژاد؛ از «سقوط» رونمایی شد

سریال «سقوط» پس از رایزنی‌های فراوان به خاطر حواشی ایجاد شده توسط بازیگر نقش اول آن، بدون تبلیغات و انتشار خبر بارگذاری شده همانطور که در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت و در زمان تولید آن هیچ خبر و عکسی از آن منتشر نشد

سریال امنیتی «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و بازی حمید فرخ نژاد سرانجام بعد از کش وقوس‌های فروان شب گذشته، پانزدهم دی ماه توسط پلتفرم «فیلیمو» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، «سقوط» عنوان مینی سریالی است به کارگردانی سجاد پهلوان زاده که اواخر بهار امسال با بازی حمید فرخ نژاد در نقش یک مامور امنیتی در شهرستان سقز جلوی دوربین رفت.

پخش این سریال با توجه به حواشی ایجاد شده توسط «حمید فرخ نژاد» با، اما و اگر‌هایی مواجه شده بود. براساس شنیده‌ها جلسه‌ای با حضور نماینده فیلیمو، محمد حسین مهدویان مشاور کارگردان و نماینده نهاد‌های نظارتی درباره مشخص شدن تکلیف پخش این سریال برگزار شده است. خروجی این جلسه در نهایت منجر به این تصمیم شد که سریال از شامگاه پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه پخش خود را شروع کند.

سریال «سقوط» بدون تبلیغات و انتشار خبر روی پلتفرم «فیلیمو» بارگذاری شده است. این سریال در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت و در زمان تولید آن هیچ خبر و عکسی از آن منتشر نشد.

علاوه بر حمید فرخ نژاد بازیگران دیگری، چون عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی در این سریال بازی کرده‌اند. نقش اصلی زن این سریال به یک چهره تازه به نام الناز ملک سپرده شده است.

نقش اول زن سریال «سقوط» به یک بازیگر تازه کار به نام «الناز ملک» سپرده شده است.

در خلاصه قسمت اول سریال سقوط آمده: «آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است.»

قسمت اول سریال در مدت زمان یکساعت و ۲۴ دقیقه عرضه شده است. در این قسمت محور داستان روی رابطه آیسان (الناز ملک) و ژکان (سجادبابایی) و سفر آن‌ها به ترکیه است و حمید فرخ نژاد در این قسمت بازی ندارد.

سریال سقوط تیتراژ ابتدایی ندارد و فقط در ابتدا عنوان سریال همراه با اسم کارگردان می‌آید. درساخت این سریال محمد حسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد. فیلمنامه سریال را اعظم بهروز براساس طرحی از بهجت شریف به نگارش درآورده است. هادی بهروز و هادی ساعد محکم نیز به ترتیب به عنوان مدیر فیلم‌برداری و مدیر صدابرداری در ساخت «سقوط» همکاری داشته‌اند و کیومرث مرادی هم انتخاب بازیگران و بازیگردانی پروژه را برعهده داشته است.

محمد رضا منصوری که پیش از این به عنوان تهیه‌کننده با محمد حسین مهدویان در ساخت فیلم «شیشلیک» همکاری داشت در این سریال هم به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...