تعطیلی برخی مدارس آذربایجان شرقی به علت بارش برف


تعطیلی برخی مدارس آذربایجان شرقی به علت بارش برف

 شرقی به علت بارش برف، روز دوشنبه ۱۹ دیماه برخی مدارس استان آذربایجان شرقی تعطیل یا غیر حضوری شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #هریس و خواجه، ترکمنچای و چاراویماق مدارس مقطع پیش دبستانی فردا دوشنبه ۱۹ دی ماه تعطیل خواهد بود.

در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر این مناطق هم فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

در منطقه هشترود در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.

در منطقه نظرکهریزی، مدارس در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

در منطقه هوراند و کندوان، مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

در منطقه مراغه، مدارس در مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس روستایی تمام مقاطع تحصیلی غیرحضوری و در مقطع ابتدایی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری در شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و از طریق شاد پیگیری می‌شود.

در نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه، مدارس مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

در مناطق مهربان و سراب و کاغذکنان، مدارس پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی دولتی و غیر دولتی در شیفت صبح روند آموزش غیرحضوری و از طریق شبکه شاد پیگیری می‌شود.

بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته‌های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...