ترافیک مردم ارومیه را به ستوه آورده است


ترافیک مردم ارومیه را به ستوه آورده است

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:شهروندان ارومیه‌ای از ترافیک موجود به ستوه آمده اند.

مرتضی بهرام ۱۸ دی ماه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه مدیریت ترافیک و توزیع مناسب سفر اولویت امروز شهر ارومیه است، افزود: شهروندان از ترافیک موجود به ستوه آمده اند.

وی عنوان کرد: مدیریت اصلی ترافیک و مدیریت سفر در کوتاه مدت باید با راه اندازی مسیرهای ویژه اتوبوسرانی و همکاری مجدانه مردم انجام پذیرد.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: هرگونه برنامه ریزی برای احداث تقاطع غیرهمسطح ( زیرگذر و یا روگذر) باید اولویت بندی و توسط مشاور تأیید شود.

بهرام یادآور شد: نباید طوری مدیریت کنیم که با احداث یک زیرگذر، مشکلات ترافیکی را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کنیم.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قرارداد رانندگان و تعدادی از کارکنان شرکتی سازمان های حمل و نقل و اتوبوسرانی که اخیراً به صورت حجمی تنظیم شده باید بررسی و بر اساس مستندات و مصوبات شورا و سابقه نوع استخدام تصحیح شود.

همچنین توکلی مهر، عضو شورای شهر ارومیه نیز در این جلسه اظهار کرد: در مناطق حاشیه با حقوق ابتدایی شهروندان در مشکل هستیم که زیرسازی معابر، پیاده روسازی، آسفالت و فضای سبز از جمله آنها هستند و اگر قرار بر زدن خرده پروژه ها برای انجام پروژه های عمرانی بزرگ است نباید انجام گیرد، بلکه باید منابع مالی جدید تعریف شود.

وی ادامه داد: پروژه های عمرانی بزرگ باید پیوست توجیهی برای شهروندان داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ترافیک روزافزون در شهر خاطرنشان کرد: هزینه کردهای کوچک در حوزه ترافیکی با انجام برخی اصلاحات هندسی و بریدگی ها می تواند گره گشایی های خوبی انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته