ریحانه پارسا به ایران بر می گردد! + عکس


ریحانه پارسا به ایران بر می گردد! + عکس

ریحانه پارسا از تصمیمش برای بازگشت به ایران خبر داد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ریحانه پارسا که دو سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد در تازه ترین استوری اینستاگرام خود خبر از تصمیم جدیدش برای بازگشت به ایران داد.

او با انتشار عکس زیر نوشت: زمانش که برسه بلیط میگیرم و ایران هم میام.... به وقتش

ریحانه پارسا به ایران بر می گردد

ریحانه پارسا به ایران بر می گردد! + عکس

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷ است. اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید.

ازدواج ریحانه پارسا در ایران

ریحانه پارسا در ۱۳ فروردین ۹۸ در ۲۱ سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه کرد اما کمتر از ۲۴ ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود. حتی بسیار از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند که بعدا متوجه سرکار رفتن خود شدند.

ریحانه پارسا در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند کمتر از هفت ما زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دوام آورد و این دو شهریور ۹۹ با حذف عکس های مشترکشان تلویحا طلاق خود را رسانه ای کردند.

ماجرای مهاجرت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۹ قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از همکاران وی تایید شده است. او بعد از سکونت در ترکیه تهدید کرد اگر امنیت جسمی و روانی اش همچنان تهدید شود افشاگری می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !