مدارس استان همدان روز چهارشنبه تعطیل شد


مدارس استان همدان روز چهارشنبه تعطیل شد

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: همه مقاطع تحصیلی استان همدان در نوبت صبح و بعدازظهر فردا چهارشنبه، به دلیل بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل شد.

مهدی جلیلی افزود: همه مقاطع تحصیلی سراسر استان همدان، فردا چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

جلیلی بیان کرد: امتحانات نهایی کشوری پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم بر اساس برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امتحانات داخلی دانش آموزان نیز به تاریخ دیگری منتقل شده است.

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند.

وی اظهار داشت: به منظور مدیریت مصرف گاز، مدیران مدارس و آموزشگاه‌های استان همکاری ویژه در مدیریت سامانه‌های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان پدیده غالب جوی این استان تا پایان هفته جاری ابرناکی، همراه با بارش پراکنده برف و وزش باد ملایم است.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از دو هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک