طرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیبا


هنر گلدوزی به منظور زیباسازی انواع پارچه و لباس مورد استفاده قرار گرفته شده و به دو شکل ساده و برجسته انجام می گیرد. این هنر طرح های متنوعی از قبیل طرح فانتزی، طرح گلدوزی مینیمال، طرح گلدوزی برزیلی، طرح اجرا شده روی مانتو و … را شامل شده که می توانید بر حسب نیاز و علاقه خود به یادگیری و اجرای آن ها بپردازید.

یکی از هنرهای جالب و دوست داشتنی که بسیاری از خانم ها به آن علاقه دارند هنر گلدوزی بوده که بر روی سطوح مختلفی همچون پارچه مانتو، لباس مجلسی، شال، انواع پوشاک و … قابل اجرا می باشد و می توانید طبق سلیقه و هنر خود طرح زیبایی را انتخاب نموده و بر روی محل موردنظر ایجاد نمایید. در همین زمینه سعی داریم در این مطلب به منظور ایده گرفتن شما عزیزان تصاویری جذاب از انواع مدل های خاص طرح گلدوزی مینیمال را به نمایش بگذاریم.

طرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیبا

انواع جذاب و متفاوت طرح گلدوزی مینیمال

گلدوزی در واقع از جمله هنرهای تزئینی به حساب آمده که با رعایت کردن طرح ها بر روی پارچه ها و لباس های مختلف اجرا می گردد. گلدوزی شامل طرح های مختلفی بوده که از جمله آن ها می توان به طرح گلدوزی مینیمال اشاره کرد که حالتی ساده و بدون پیچیدگی داشته و همین امر باعث زیبایی خاص آن شده است.

در این هنر طرح موردنظر با استفاده از نخ و سوزن بر روی پارچه دوخته می شود و بدین صورت بافت برجسته جذابی بر روی پارچه به وجود می آید.

طرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیبا

برای انجام گلدوزی از نخ هایی همچون نخ ابریشم، نخ گلابتون، نخ معمولی و … استفاده می گردد. این نوع دوخت در حقیقت بر حسب طرح اجرا شده و نتیجه کار بعد از به پایان رسیدن طرح کاملا شگفت انگیز و بی نظیر می باشد. در حال حاضر این هنر به دو شکل دستی و ماشینی صورت می گیرد و با وجود این که هر دو طرح گلدوزی دستی و ماشینی ارزشمند و زیبا می باشند ولی طرح گلدوزی دستی حالتی زنده تر و پویاتر نسبت به مدل ماشینی دارد.

هنر گلدوزی امروزه بر روی موارد مختلفی همچون مانتو و شلوار، لباس شب، دیزاین لوزام خانگی، لباس مجلسی، ملحفه، لباس عروس و … اجرا می گردد. بهتر است بدانید اسم این هنر به این خاطر بود که در آغاز طرح های گل را در بر می گرفت به همین خاطر به اسم گلدوزی شناخته می شد. با این وجود اغلب طرح های اجرایی آن دربرگیرنده انواع گل های مختلف می باشد.

  • طرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیبا
  • طرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیبا

طرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیبا

مدل های مختلف گل دوزی مینیمال

در واقع می توان گفت گلدوزی هنر مورد علاقه اکثر خانم های می باشد و برای اجرای آن در ابتدا بایستی طرحی را که مدنظر دارید را انتخاب کرده که برای این کار می توانید از طرح های خام برزیلی بهره مند شوید و یا این که خودتان طرح موردنظر را رسم کنید. شما می توانید با کمک این هنر کاربردی و جذاب تابلوی گلدوزی زیبایی را درست کرده و یا به همراه کارگاه به دیوار اتاق خود نصب نمایید.

در ادامه مدل هایی زیبا و متفاوت از انواع گل دوزی به سبک مینیمال را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم تا از آن الگو بگیرید و در صورت تمایل و مورد پسند بودن طرح انتخابی خود را بر روی هر محلی که دوست دارید اجرا نموده و از هنر دست خود لذت ببرید.

طرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیباطرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیبا

تصاویری که ملاحظه نمودید نمونه های جالبی از انواع طرح گلدوزی مینیمال بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از آن برده باشید. برای مشاهده انواع گلدوزی برزیلی و گلدوزی با کاموا نیز می توانید به سراغ این لینک ها بروید.

طرح گلدوزی مینیمال در مدل های متنوع و زیبا

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

منبع : آرگا

برچسب : گلدوزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید