پیروزی بم در دربی فوتبال زنان/ برد شاگردان ایراندوست در هوای برفی سنندج


پیروزی بم در دربی فوتبال زنان/ برد شاگردان ایراندوست در هوای برفی سنندج

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی تیم بم در دربی کرمان و همچنین صعود سپاهان به رتبه دوم جدول رده‌بندی به پایان رسید.  

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان شنبه، ۲۴ دی با برگزاری چهار دیدار در شهرهای ایلام، سنندج، سیرجان و فارس پیگیری شد.

در مهمترین دیدار این هفته تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان که تا هفته یازدهم به ترتیب اول و دوم جدول بودند، به مصاف هم رفتند و دربی کرمان را برگزار کردند.

شاگردان مرضیه جعفری در بم با هتریک زهرا قنبری چهار بر دو سیرجان را شکست دادند و با ۳۴ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کردند. سیرجان هم با ۲۸ امتیاز به رتبه سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

در دیداری دیگر، سپاهان اصفهان مهمان زارع باتری سنندج بود. این دیدار که در هوای برفی شهر سنندج برگزار شد، با دقایقی وقفه هم همراه بود. در دقیقه ۲۳ نیمه اول داور به‌دلیل سفیدپوش‌شدن زمین، بازی را متوقف کرد و دو تیم ۲۰ دقیقه در رختکن منتظر ماندند که در نهایت، دستور ادامه مسابقه داده شد.

تیم داوری در فاصله بین دو نیمه و با توجه به آب‌ و هوای برفی سنندج، از زمین مسابقه فیلم تهیه کردند و برای فدراسیون فرستادند تا در مورد ادامه بازی تصمیم‌گیری شود که در نهایت، این مسابقه برگزار شد و با پیروزی دو بر یک شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان به پایان رسید.

با این پیروزی سپاهان ۳۰ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوازدهم به شرح زیر است:

زارع باتری سنندج ۱ _ ۲ سپاهان اصفهان

شهرداری سیرجان ۲ _ ۴ خاتون بم

پالایش گاز ایلام ۱ _ ۲ پیکان البرز

فرا ایساتیس کران فارس ۱ _ صفر بادرود تهران

ملوان بندرانزلی ۳ _ صفر کیان نیشابور (باخت فنی نیشابور)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد