قطع گاز برخی مشترکین خانگی در تربت حیدریه


قطع گاز برخی مشترکین خانگی در تربت حیدریه

فرماندار تربت حیدریه گفت: آنچه بعضا در فضای مجازی و از طریق رسانه‌های غیر رسمی در خصوص قطع سراسری گاز مشترکین خانگی در این شهرستان مطرح می‌شود، صحت ندارد.

علی‌اکبر کی‌پور افزود: اگر قطع موردی گاز در برخی محلات شهری و دیگر مناطق حومه این شهرستان اعلام می‌شود، علت آن افت فشار گاز و یخ زدن علمک‌هاست و این موضوع ارتباطی به محدودیت‌های ایجاد شده در مصرف گاز ندارد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی گاز شرکت‌ها، مرغداری‌هایی که هنوز جوجه‌ریزی نکرده‌اند، بنگاه‌های معاملاتی، مدارس، دانشگاه‌ها و... قطع و برای برخی مساجد محدودیت تعیین شده است.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته صرفه‌جویی‌های خوبی در مصرف گاز شهرستان شده، خاطرنشان کرد: اگر به نسبت سایر شهرستان‌ها آسیب‌پذیری کمتری داشته‌ایم، این موضوع به دلیل همکاری همه مردم بوده است.

وی در خصوص پیش‌بینی مکان‌های اضطراری برای اسکان مردم بیان کرد: ضمن اینکه در نقاطی از شهر و روستا‌ها مکان‌هایی برای اسکان اضطراری پیش‌بینی شده، تعداد ۲۰۰ چراغ نفتی و همچنین پتوی مورد نیاز نیز تهیه شده است.

کی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت مصرف خانگی گاز در شهرستان طبیعی است، گفت: اگر گاز تمام مراکز اقتصادی، بنگاه‌های تولیدی، خدماتی، مدارس و اماکن تجاری که مصرف بالایی داشتند، قطع شده، به این دلیل است که به مشترکین خانگی آسیبی نرسد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در حال حاضر گاز بخش خانگی تربت حیدریه با فشار مناسب در مدار توزیع قرار دارد، اما باز هم از عموم مردم تقاضا داریم در مصرف سوخت نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان