آشنایی با بلج، بهترین برند تخت خواب دو نفره


شما برای خرید تخت‌خواب سراغ برندهای ایرانی می‌روید یا خارجی؟ قطعا در این نوع محصولات برندهای ایرانی یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند زیرا صنعت تولید محصولات چوبی در کشور ما حرف اول را می‌زند. به‌عنوان مثال گروه تولیدی بلج در ایران در دسته...

آشنایی با بلج، بهترین برند تخت خواب دو نفره

شما برای خرید تخت‌خواب سراغ برندهای ایرانی می‌روید یا خارجی؟ قطعا در این نوع محصولات برندهای ایرانی یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند زیرا صنعت تولید محصولات چوبی در کشور ما حرف اول را می‌زند. به‌عنوان مثال گروه تولیدی بلج در ایران در دسته شناخته‌شده‌ترین و بهترین برند تخت خواب دونفره و سایر محصولات چوبی در ایران قرار دارد. برندهای مختلفی از تخت‌خواب دونفره و تک‌نفره در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند؛ اما محصولات تولید شده در کارخانه بلج، با کیفیتی درجه یک و قیمت مناسب‌تر در بازار عرضه می‌شوند. اگر قصد خرید کالای خواب با‌کیفیت دارید، آشنایی با این فروشگاه را از دست ندهید.

تاریخچه گروه تولید بلج؛ آشنایی با فروشگاه اینترنتی و نمایندگی‌های بلج در سراسر کشور

گروه تولیدی بلج در سال ۱۳۷۰ افتتاح شده است. شرکت بزرگ گروه تولیدی محصولات چوبی و کالای خواب بلج نیز، در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد. شرکت تولیدی بلج با حضور و کمک مدیران با‌تجربه و حرفه‌ای در این صنعت عظیم توانسته به بهترین برند تخت خواب دو نفره و تک‌نفره سایر لوازم چوبی مانند، میز تحریر و کتابخانه تبدیل شود.

این شرکت پر تلاش از سال ۱۳۸۰ با ورود تکنولوژی و ماشین‌آلات مدرن صنعت چوب به کشور، با خرید جدیدترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات برای مکانیزه کردن سیستم تولید خود اقدام کرد. سپس با گذشت مدت زمان کوتاه ضمن سرمایه‌گذاری اصولی، مدیریت بازار، ارائه طرح‌های جدید و بالا بردن سطح کیفی محصولات، به پیشرفت چشمگیری در این صنعت گسترده دست یافت.

اکنون، گروه تولیدی بلج به همراه فروشگاه اینترنتی و نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور، به یکی از برندهای مطرح تولید کالای خواب و دکوراسیون خانه در ایران تبدیل شده است.

آشنایی با بلج، بهترین برند تخت خواب دو نفره

گروه تولیدی بلج؛ تولیدکننده جدیدترین انواع سرویس خواب و لوازم چوبی منزل

فروشگاه اینترنتی بلج با بیش از ۷۰۰ محصول، یکی از برندهای معروف ایرانی در زمینه تولید محصولات چوبی خانه به‌شمار می‌رود. کلیه محصولات فروشگاه بلج با کیفیت بالا و همراه با ضمانت‌نامه ارسال می‌شوند. شما در بلج می‌توانید انواع محصولات چوبی از جمله، سرویس خواب، کمد، دراور، جاکفشی، کتابخانه، میز غذاخوری، میز جلو مبلی و شلف‌های دیواری را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. از ویژگی‌های مثبت محصولات تولیدی بلج می‌توان به تولید مستقیم آن در کارخانه بلج توسط به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها اشاره کرد.

در مجموعه تولیدی بلج از بهترین متریال روز دنیا برای ساخت محصولات از جمله سرویس خواب و مبلمان اداری استفاده می‌شود. بر این اساس با خرید از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی بلج، دغدغه محصولات غیر استاندارد را نخواهید داشت. هم‌چنین در صنعت چوب محصولات با قیمت‌های بسیار بالایی در بازار عرضه می‌شوند؛ از این رو با خرید مستقیم از تولید‌کننده، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. کارشناسان و مدیران فروش بلج با رفع دغدغه مشتریان و نزدیک شدن به سلیقه آن‌ها سعی در تولید محصولات داخلی متنوع، درجه یک و مقرون‌به‌صرفه دارند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب؛ رمز پرطرفدار بودن محصولات تولیدی بلج

همه افراد خصوصا تازه عروس دامادها برای خرید تخت خواب دو نفره، دوست دارند به فروشگاهی مراجعه کنند که تنوع بالایی داشته باشد. بلج نیز این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است تا با تنوع بالایی از محصولات تولیدی خود، مشتریان را غافلگیر کرده و خرید را برای آن‌ها راحت‌تر کند. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بلج با تنوع بالایی از انواع تخت‌خواب دونفره و تک‌نفره مدرن، کلاسیک، مینیمال و سلطنتی مواجه خواهید شد. در واقع این فروشگاه با تولید انواع سرویس خواب در سبک و طرح‌های مختلف و با استاندارد بالا، همه سلیقه‌ها را در هر سنی پوشش می‌دهد.

پوشش دادن انواع سلیقه‌ها و تولید محصولات برای گروه سنی مختلف دست شما را برای خرید باز می‌گذارد. به این ترتیب شما می‌توانید محصول دلخواه و مناسب سلیقه خود را بدون نیاز به صرف وقت بسیار در بازار، از تولید‌کننده تهیه کنید.

آشنایی با بلج، بهترین برند تخت خواب دو نفره

چرا از بلج خرید کنیم؟ معرفی امکانات و ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی بلج

خرید سرویس چوب یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانواده‌ها و به‌خصوص تازه عروس داماد‌ها است. به‌همین دلیل گروه تولیدی و فروشگاه اینترنتی بلج، امکاناتی را برای مشتریان در نظر گفته است که در ادامه به آن‌های می‌پردازیم:

امکان سفارشی‌سازی محصول؛ خرید تخت خواب دو نفره اسپرت و مدرن در ابعاد دلخواه

فروشگاه بلج بهترین برند تخت خواب دو نفره و تک نفره در ایران محسوب می‌‌شود که امکان خرید سفارشی در ابعاد دلخواه مشتری را نیز فراهم کرده است. ممکن است برخی از افراد به دلیل محدودیت‌های فضای زندگی خود نیاز به ساخت محصولاتی با ابعاد و اندازه‌های سفارشی داشته باشند. دراین‌صورت انعطاف‌پذیری تولید‌کننده برای ساخت محصولات با ابعاد دلخواه مشتریان یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود که فروشگاه و بلج از این امتیاز برخوردار است.

۲ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش را با خرید از بلج تجربه کنید

گارانتی و خدمات پس از فروش کالا بخشی جدا‌نشدنی از فرآیند فروش در فروشگاه اینترنتی بلج به‌شمار می‌آید. کارت گارانتی به همراه همه سفارشات برای مشتری ارسال می‌شود. اما اگر به هر دلیلی مشتری به آن دسترسی نداشته یا کارت گارانتی خود را گم کرده باشد، جای نگرانی نیست! زیرا خریداران با ارائه فاکتور خرید یا شماره سفارش نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

خرید و سفارش آنلاین محصولات از فروشگاه اینترنتی بلج با قیمت مناسب

شاید برخی افراد وقت کافی برای رفتن به فروشگاه‌های حضوری را نداشته باشند، از این رو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید، سفارش از سایت اینترنتی بلج است. کلیه محصولات در کارخانه بلج با استفاده از نایلون‌های حباب‌دار ضخیم و ضربه‌گیرهای کارتونی قوی بسته‌بندی و وکیوم شده و برای مشتری ارسال می‌شوند؛ بنابراین با خرید از بلج خیال مشتری بابت بسته‌بندی راحت است.

امکان خرید حضوری سرویس خواب از نمایندگی‌های گروه تولیدی بلج

برخی افراد برای خرید سرویس چوب وسواس بسیاری به‌خرج داده و خرید حضوری را به اینترنتی ترجیح می‌دهند. به‌همین دلیل گروه تولیدی بلج علاوه‌بر فروش اینترنتی، فروش حضوری را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با خیالی آسوده سرویس خواب مورد‌نظرشان را به‌صورت حضوری تهیه کنند. کلیه محصولات بلج را می‌توانید علاوه‌بر فروشگاه اینترنتی بلج، در نمایندگی‌های این گروه تولیدی در بازارهای معتبر سرویس و کالای خواب در سراسر کشور بینید و خریداری کنید.

خرید اقساطی بدون ضامن از بهترین برند تخت خواب دو نفره

اگر نگران قیمت‌های بالای محصولات چوبی در بازار هستید، بلج این مشکل را با خرید اقساطی برای شما مشتریان گرامی برطرف می‌کند. در فروشگاه بلج علاوه بر فروش نقدی، در‌حال‌حاضر امکان فروش اقساطی سرویس خواب‌ها و سایر کالاهای چوبی با چندین روش متفاوت و آسان وجود دارد. در واقع هرجای ایران باشید، در کمتر از ۷۲ ساعت، می‌توانید از بلج بدون نیاز به مراجعه حضوری، به‌صورت قسطی خرید کنید.

چگونه در سایت بلج سفارش ثبت کنیم؟

گروه تولیدی بلج با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید مدل‌های مختلف سرویس خواب، همواره در تلاش است تا بهترین‌ها را به مشتریان خود عرضه کند. کلیه محصولات این فروشگاه با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. برای دسترسی به دنیایی از مدل‌های متنوع تخت‌خواب دونفره و سرویس خواب‌های مدرن و کلاسیک، به سایت bolej.ir مراجعه کنید یا با شماره ۵۳۱۳۸-۰۲۱ تماس بگیرید. خرید از فروشگاه بلج؛ بهترین برند تخت خواب دو نفره را از دست ندهید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد