8 نکته مهم در هنگام نورپردازی تی وی وال و انتخاب میز تلویزیون چوبی


8 نکته مهم در هنگام نورپردازی تی وی وال و انتخاب میز تلویزیون چوبی

تلویزیون ها همواره از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشند و این روزها پیشرفت های خاصی را به دست آورده اند و به یک مجموعه ی عالی تبدیل شده‌اند. تا جایی که ما زمان بیشتری را صرف خیره شدن به تلویزیون می‌کنیم. قرار دادن لایه های مختلف نورپردازی...

تلویزیون ها همواره از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشند و این روزها پیشرفت های خاصی را به دست آورده اند و به یک مجموعه ی عالی تبدیل شده‌اند. تا جایی که ما زمان بیشتری را صرف خیره شدن به تلویزیون می‌کنیم. قرار دادن لایه های مختلف نورپردازی تی وی وال، نه تنها باعث زیبایی می‌شود بلکه باعث کاهش سردرد و خستگی چشم هنگام دیدن تلویزیون خواهد شد. زیرا، علت همه ی این ها مشاهده‌ی تلویزیون در محیط تاریک و تضاد بالای آن با محیط می‌باشد. مشاهده ی فیلم با چراغ روشن نیز نمی‌تواند تجربه ی خوبی باشد، به دلیل اینکه هیچ انعکاسی را روی صفحه ی تلویزیون ایجاد نخواهد کرد‌.

۸ نکته مهم درباره نورپردازی تی وی وال

تی وی وال ها وظیفه نمای خانه را بر عهده دارند و بر ظاهر و زیبایی کلی آن تاثیر می گذارند. یک دیوار پشت تلویزیون که به خوبی طراحی شده باشد بدون وجود نور عمر خود را از دست می دهد این بدین معناست که جذابیتی که با نورپردازی می‌تواند داشته باشد را تجربه نخواهد کرد. هنگام طراحی پس زمینه تلویزیون، به یاد داشته باشید که این جزئیات کوچک از روند طراحی نور را نادیده نگیرید. زیرا، جزئیات کوچک نقش های اصلی ای را در ایجاد یک دکوراسیون شیک دارند.

8 نکته مهم در هنگام نورپردازی تی وی وال و انتخاب میز تلویزیون چوبی

  1. نکته قابل توجه این است که، طراحی نورپردازی تی وی وال، باید بر اساس هنر کلی، جنس تی وی وال و مطابق با رنگ به کار رفته در تی وی وال باشد.
  2. اگر تلویزیونتان در نشیمن قرار دارد، برای نورپردازی تی وی وال از نورهای گرم با دمای رنگ حدود ۳۰۰ کلوین استفاده نمایید.
  3. برای اینکه بیشترین بهره را از نورپردازی تی وی وال ببرید، بهتر است نورهایی با دمای رنگ ۶۵۰۰ درجه انتخاب کنید.
  4. روشن کردن دیوارهای پیرامونی، چراغ‌های دکوراتیو دیواری و یا نورهای مخفی هیچ تاثیری بر روی صفحه ی نمایش نخواهند گذاشت.8 نکته مهم در هنگام نورپردازی تی وی وال و انتخاب میز تلویزیون چوبی
  5. برای نورپردازی تی وی وال به صورت غیرمستقیم می‌توانید از چراغ های خطی استفاده کنید‌. این نورها به طور معمول دیوار پشت کناف را به طور یکنواخت روشن می‌کنند. همچنین، از عمر بالا، و ظرافت خاصی برخوردارند.
  6. استفاده از چراغ های ضد خیرگی و یا دارک لایت ها (نور پنهان) در دو سوی تلویزیون پیشنهاد خوبی محسوب می‌شوند. زیرا از بازتاب نور بر روی صفحه ی نمایش جلوگیری خواهد کرد‌.
  7. نور مخفی پشت تلویزیون، بهترین گزینه برای تزئین تی وی وال و همچنین تلویزیون خواهد بود. همچنین، نور مخفی نسبت به نورهای آشکار مناسب تر است زیرا به چشم ها آسیب نخواهد زد.8 نکته مهم در هنگام نورپردازی تی وی وال و انتخاب میز تلویزیون چوبی
  8. اگر تی وی وال چوبی را انتخاب کرده اید، استفاده از نورپردازی تی وی وال باعث می‌شود تا بافت نرم چوب هنگامی که تلویزیون خاموش است بیشتر به چشم بیاید.

راهنمای انتخاب میز تلویزیون چوبی

انتخاب یک میز تلویزیون چوبی می تواند برخی از ویژگی های شخصی شما را نشان دهد. اگر به دنبال چیزی هستید که سبک گذشته را تداعی کند، پس شما یک روح نوستالژیک هستید، اگر از طرف دیگر به دنبال خطوط براق از سادگی ظریف طراحی های مدرن هستید، پس شما برای ایجاد تغییرات جذاب، پیگیری هر چیز جدید، هر روندی که می آید، آماده هستند و نیاز به یک میز تلویزیون مدرن ساده دارید!

با توجه به وجود میز تلویزیون چوبی در اندازه های مختلف، این بدان معناست میزی که انتخاب می کنید می تواند نقش مهمی در تعریف فضای خانه شما داشته باشد. یک میز تلویزیون بزرگ در یک فضای کوچک می تواند آن را فشرده کند، در حالی که می تواند در یک منطقه نشیمن وسیع عالی باشد، اما اگر می خواهید با روندهای مدرن همگام شوید، انتخاب یک تلویزیون کوچکتر به عنوان میز تلویزیون مدرن به شما در ایجاد فضای باز بیشتر در محیط اطراف خود کمک می کند.

میز تلویزیون زمینی

8 نکته مهم در هنگام نورپردازی تی وی وال و انتخاب میز تلویزیون چوبی

چند نمونه از میز تلویزیون های زمینی فروشگاه میزان دکور (mizandecor.com)

امروزه با وجود نمونه های مختلف میز تلویزیون زمینی، انتخاب از بین آنها می تواند کمی مشکل باشد. اما با در نظر گرفتن فاکتورهای ویژه ای می توان بهترین انتخاب و رضایتبخش ترین خرید را انجام داد. میز تلویزیون زمینی انواع مختلفی دارد، بدین منظور باید نمونه ای را انتخاب کنید که با فرم و عملکرد محیط متناسب باشد.

میز تلویزیون دیواری

8 نکته مهم در هنگام نورپردازی تی وی وال و انتخاب میز تلویزیون چوبی

چند نمونه از میز تلویزیون های فروشگاه میزان دکور (mizandecor.com)

میز تلویزیون دیواری دارای ساز و کاری برای نصب تلویزیون به دیوار، با استفاده از پیچ هایی در پشت تلویزیون و نگه داشتن آنها در جایگاه مورد نظر بر دیوار است. استفاد از میز تلویزیون دیواری و نصب تلویزیون به دیوار ضمن جلوه بخشی یه محیط، می تواند کیفیت زاویه دید و تماشای تلویزیون را تا حدود زیادی بالا ببرد.

میز تلویزیون ام دی اف

میزهای تلویزیون به عنوان مرکز توجه، در اندازه و سایزهای مختلف و مدل های متنوع موجود هستند که از متریال های مختلفی ساخته می شوند، یکی از این نمونه های پرطرفدار، میز تلویزیون ام دی اف است که از فرآورده های چوبی محسوب می شود. انواع روکش های چوبی و غیر چوبی با طرح های مختلف و رنگهای متنوع را می توان بر روی ورقه های MDF برای ساخت میز تلویزیون اجرا کرد.

تولید میز تلویزیون ام دی اف مدرن نسبتا ارزان است و یک خرید مقرون به صرفه محسوب می شود.

میز تلویزیون ام دی اف بوفه دار از نمونه های جذاب دیگر میز تلویزیون چوبی است که علاوه بر جای دادن تلویزیون می توان از آنها برای تزئین پذیرایی استفاده کرد و انواع لوازم شیک دکوری و یا کتاب های باارزش تان را در آن قرار دهید.

میز تلویزیون هایگلاس

از نمونه میز تلویزیون چوبی که بسیار شیک و امروزی هستند، میز تلویزیون هایگلاس می باشد که در طرح ها و رنگهای متنوعی تولید می شوند و با جلای بی نقصی که دارند به راحتی با انواع سبک دکوراسیون همخوانی پیدا می کنند. این میز تلویزیونها علاوه بر طرح و نمای خیره کننده ای که دارند، به دلیل کیفیت بالا، از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند. این بدین معناست که شما با خرید میز تلویزیون های گلاس می توانید سالیان سال بدون ترس از آسیب و یا خراشیدگی این محصول را استفاده کنید زیرا این نوع در مقابل خراش خوردگی مقاومت فوق العاده ای دارد.

جلا و شفافیت هایگلاس ظاهری بسیار با ارزش و گران قیمت به نقطه کانونی منزل می بخشد. روکش تمیز، براق و صیقلی میز تلویزیون های گلاس، اغلب یک طراحی مینیمال دارند و برای دکوراسیونی با سبک مینمال و مدرن مناسب تر هستند. می توانید این میز را در هر گوشه ای از منزل که دوست دارید به راحتی تنظیم کنید زیرا با توجه به سبکی که دارند، چندان جاگیر نیستند.

راهنمای سفارش تی وی وال و میز تلویزیون چوبی

اگر به دنبال یک تی وی وال شیک با جذاب ترین نورپردازی هستید، فروشگاه میزان دکور را از دست ندهید. این فروشگاه، تولید کننده ی انواع تی وی وال‌ و میز تلویزیون چوبی است. مشاوران فروشگاه می‌تواند به شما در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان کمک نماید‌‌.

آدرس سایت: mizandecor.com

آدرس کارگاه: شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان نیلوفر شرقی، پلاک ۲۷

تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۷۲۰۴۰۲

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403