وقتی مدیر فایزر از پاسخ درباره واکسن کرونا فرار می‌کند


وقتی مدیر فایزر از پاسخ درباره واکسن کرونا فرار می‌کند

«آلبرتا بورلا» مدیر «فایزر » در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس به سوالات خبرنگاران در خصوص واکسن تولیدی این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا پاسخ نداد.

وقتی مدیر فایزر از پاسخ درباره واکسن کرونا فرار می‌کند

به گزارش راهبرد معاصر، عدم پاسخگویی مدیر شرکت آمریکایی فایزر به پرسش‌ها درباره واکسن مقابله با همه گیری ویروس کرونا خبرساز شد.

طی هفته‌های اخیر سوالات رسانه‌های آمریکایی به ویژه رسانه‌های محافظه‌کار درباره ادعاهای قبلی مسئولان فایزر در خصوص موثر بودن ۱۰۰ درصدی واکسن کرونای این شرکت ادامه دارد و این رسانه‌ها روی سود سرشار این شرکت از فروش واکسن‌هایش از یک سو و انتشار برخی گزارش‌ها درباره احتمال سکته افراد مسن در نتیجه تزریق واکسن‌های فایزر از سوی دیگر ادامه دارد.

در حالی که این روند ادامه دارد، شبکه فاکس نیوز در چند نوبت با اجرای «تاکر کارلسون» مجری سرشناس این رسانه و همچنین «جسی واترز» دیگر مجری این شبکه جمهوری‌خواه به اقدام دو خبرنگار در پرسیدن سوالات از مدیر فایزر پرداختند.

«آلبرتا بورلا» مدیر فایزر که برای شرکت در نشست مجمع جهانی اقتصادی داووس خود را به شهر داووس سوئیس رسانده بود، با سماجت دو خبرنگار وبگاه کانادایی درباره واکسن تولیدی این شرکت برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا مواجه شد.

«ازرا لوانت» کانادایی و «آوی یمینی» استرالیایی به عنوان خبرنگاران وبگاه «ربل نیوز» در خیابان‌های داووس مدیر شرکت آمریکایی فایزر را سوال پیچ کردند اما او از دادن پاسخ فرار و به گفتن این دو جمله بسنده کرد: «از شما خیلی ممنونم، روز خوبی داشته باشید».

این دو خبرنگار در حالی که مدیر فایزر تلاش می‌کرد خودش را از دست آنها رها کند و به مقر نشست داووس برسد، سوالات خود را پرسیدند اما آلبرتا بورلا با کمک محافظ و همراهانش بدون جوابگویی به سوالات، سرانجام وارد محل برگزاری نشست شد.

خبرنگاران «ربل نیوز» از او پرسیدند: «آقای بورلا من می‌توانم از شما بپرسم که شما چه زمانی دانستید که واکسن‌ها (تولیدی فایزر) شیوع و انتقال (کرونا) را متوقف نمی‌کند؟ شما برای چه مدتی این موضوع را می‌دانستید قبل از اینکه به طور علنی آن را اعلام کنید؟»/ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل