فیلم عروسی عروس و داماد تهرانی لایو پخش شد ! / تصمیم سیاه زن عاشق پیشه !


فیلم عروسی عروس و داماد تهرانی لایو پخش شد ! / تصمیم سیاه زن عاشق پیشه !

حوادث رکنا: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم که زنی جوان بود با ایجاد چندین صفحه جعلی دست انتشار تصاویر خصوصی داماد در شب عروسی وی زده بود.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت مرد جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ایشان در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت ایشان شده اند.

این مقام انتظامی بیان نمود: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت بعد از آشنایی بنده با نامزدم فردی ناشناس درفضای مجازی تهدیدم میکرد که باید به این رابطه پایان دهم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی ام را منتشر می کند، بنده اهمیتی ندادم تا اینکه در شب عروسی ام یک صفحه جعلی با نام و شماره تلفن بنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده و در یک لایو تمام تصاویر خصوصی ام را منتشر کرده است.

وی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند و پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت توضیح داد: کارشناسان این پلیس با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: متهم که زنی جوان بود پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی میکرد اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت مدت زیادی در فضای مجازی با شاکی ارتباط عاشقانه داشتم اما وی بعد از مدتی با شخص دیگری ازدواج کرد و من هم برای تلافی و انتقام از وی در شب عروسی آنها دست به این اقدام زدم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد،همچنین شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق تماس تلفنی با 110 یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس