هویت کرونا با زیرسویه‌های جدید تغییر نمی‌کند


هویت کرونا با زیرسویه‌های جدید تغییر نمی‌کند

دادرس گفت: ویروس کرونا ممکن است هر روز شکل خود را تغییر دهد اما هویت آن هیچ فرقی نکرده و البته ابزارهای ما نیز تغییری نکرده و کماکان باید همان نکات پیشگیرانه و بهداشتی را رعایت کنیم.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر محمدنصر دادرس رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اظهارکرد: زیرسویه‌های مختلف کرونا موضوع جدیدی نیست و در حقیقت ما با پاندمی کرونا در دنیا مواجهیم.

وی افزود: ویروس کرونا یک بیماری تنفسی واگیردار است و اصل بر رعایت نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه از جمله ماسک زدن، عدم حضور در تجمعات، تهویه مناسب و گردش هوا و واکسیناسیون است.

رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: ویروس کرونا ممکن است هر روز شکل خود را تغییر دهد اما هویت آن هیچ فرقی نکرده و البته ابزارهای ما نیز تغییری نکرده و کماکان باید همان نکات پیشگیرانه و بهداشتی را رعایت کنیم.

دادرس در مصاحبه با رادیو گفت وگو تأکید کرد: هر یک از موارد بهداشتی ارزش و جایگاه خاص خودش را دارد و لذا افراد در کنار رعایت موارد بهداشتی حتماً باید واکسن کرونا را هم تزریق کنند تا ایمنی لازم در بدنشان ایجاد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا