برکناری جهان‌نجاتی بعد از کسب نتایج ضعیف؛/ تبعید سرمربی قهرمان فوتبال زنان به تیم‌های پایه!


برکناری جهان‌نجاتی بعد از کسب نتایج ضعیف؛/ تبعید سرمربی قهرمان فوتبال زنان به تیم‌های پایه!

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان از سمتش کنار رفت، هر چند که گویا قرار است در باشگاه شهرداری سیرجان به کار خود ادامه بدهد.

به گزارش "ورزش سه" از هفته گذشته اخبار ضد‌ونقیضی درباره احتمال برکناری مریم جهان‌نجاتی به گوش می‌رسید، زمزمه‌ها درباره برکناری جهان‌نجاتی بعد از شکست 4 گله در دربی استان کرمان برابر خاتون بم آغاز شد، شکستی که باعث شد تا سیرجانی‌ها از کورس قهرمانی عقب بمانند و باخت برابر سپاهان پیش از رویارویی با خاتون باعث شده بود تا همه چیز برای برکناری احتمالی مریم جهان‌نجاتی فراهم شود.

جهان‌نجاتی 2 فصل قبل توانست شهرداری سیرجان را قهرمان کند و همراه این تیم به مسابقات آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا رفت اما در فصل جاری اوضاع برای سرمربی باتجربه فوتبال زنان که در تیم ملی هم در نقش مربی در کنار مریم آزمون قرار دارد، خوب پیش نرفت و او توانست از 13 بازی 31 امتیاز کسب کند و در حال حاضر 6 امتیاز سیرجانی‌ها از تیم صدرنشین عقب‌تر هستند.

شهرداری سیرجان در شرایطی نتایج ضعیفی را نسبت به فصول قبلی کسب کرده و پایین‌تر از خاتون بم و سپاهان در جایگاه سوم ایستاده که مدیران باشگاه در فصل جدید بودجه بیشتری را برای تیم زنان خود اختصاص داده بودند اما با وجود تخصیص بودجه مناسب، عملکرد مریم جهان‌نجاتی رضایت‌بخش نبود.

بعد از طرح شایعات مختلف، سرانجام این شایعات و گمانه‌زنی‌ها به واقعیت پیوست و در شرایطی که در روزهای اخیر بازیکنان شهرداری سیرجان در فضای مجازی از عملکرد سرمربی خود دفاع کرده بودند، سرانجام مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا با مریم جهان‌نجاتی در تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری سیرجان قطع همکاری کنند.

مریم جهان‌نجاتی البته قرار است در ساختار باشگاه شهرداری سیرجان بماند و به او ماموریت داده شده تا در حوزه استعدادیابی فوتبال زنان و تیم‌های پایه فعالیت کند.

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان که در هفته اخیر با قرعه استراحت مواجه شده بود، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان جمعه هفتم بهمن‌ماه باید به مصاف بادرود تهران برود و هنوز مشخص نشده که چه کسی به جای مریم جهان‌نجاتی قرار است روی نیمکت تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان بنشیند و مدیران باشگاه هنوز تصمیم نهایی را درباره او اتخاذ نکرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد