تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دُز یادآور واکسن


تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دُز یادآور واکسن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در نشست امروز ستاد مدیریت کرونا دانشگاه بر تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جامعه، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا با بررسی تازه ترین آمارهای مرتبط با کروناویروس در فارس گفت: با توجه به سرمای هوا و احتمال بروز بیماری های تنفسی در فصول سرد، هیچ تضمینی برای مواجه نشدن با سویه های جدید کرونا وجود ندارد و همیشه این نگرانی برای مجموعه سلامت وجود دارد که با موارد جدیدی از جهش های بیماری در سطح جهان و کشور رو به رو شویم؛ بنابراین مجموعه سلامت استان همچون همیشه آمادگی خود را برای مقابله با شرایط سخت احتمالی حفظ می کند.

او افزود: لازم است با همکاری و مشارکت مردم و تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در اماکن شلوغ و فضاهای بسته و همچنین تزریق دُز یادآور واکسن کرونا، با آسودگی از فصل سرما و احتمال ابتلا به بیماری های تنفسی عبور کنیم.

دکتر حسینی یادآور شد: در کنار بیماری کرونا باید به سایر بیماری های واگیر نیز توجه کرده و از تجربیاتی که در زمینه مقابله با کروناویروس به دست آمده، برای مواجهه با سایر بیماری ها نیز استفاده کنیم و همواره برای مواجهه با بیماری های واگیر احتمالی آمادگی داشته باشیم.

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه کروناویروس در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه ارایه کردند و آمارهای مرتبط با کرونا در مناطق مختلف استان بررسی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد