اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در فارس


اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در فارس، از وضعیت زرد کرونایی برای ۶ شهرستان و وضعیت نارنجی برای یک شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزای سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» با اعلام این خبر گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون وضعیت رنگبندی نقشه کرونا در فارس، شهرستان های ارسنجان، خرامه، زرقان، فراشبند، کوار و نی ریز دارای وضعیت زرد کرونایی و شهرستان خرم بید نیز همچون هفته گذشته دارای وضعیت نارنجی است.

او با بیان اهمیت جلوگیری از افزایش آمارها، بر ضرورت توجه به تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن دعوت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی با دیگران، از مردم استان فارس خواست تا با توجه به انتقال چرخه های ابتلا به این ویروس در سطح جامعه، نسبت به انجام به موقع واکسیناسیون اهتمام جدی داشته باشند.

همچنین توصیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به خانواده ها با توجه به فصل سرما و شیوع بیماری های فصلی در میان کودکان، مراقبت از سلامت فرزندان بود و افزود: لازم است برای حفظ سلامت کودکانمان، تا حد امکان راهکارهای رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به آنان آموزش دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403