دو شهر کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت زرد قرار گرفت


دو شهر کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت زرد قرار گرفت

هاشمی مهر با اشاره به اینکه دو شهر کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت زرد قرار گرفته، اظهار امیدواری کرد با رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی و همچنین تزریق واکسن شاهد بهبود شرایط باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر امروز (۲بهمن ماه) در نشست ستاد کنترل ایمنی بیماری های بازدید و نوپدید مهم ترین خطر متوجه استان در شیوع سویه جدید کرونا را عادی انگاری دانست و اظهار کرد: در خصوص رعایت دستورالعمل ها و تزریق دز یادآور نباید غافل شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید۱۹ بسیار مهم بوده با قدردانی از تلاش کادر درمان، پزشکی، پرستاری و خدماتی که در سنگر نخست مقابله با کرونا بوده و هستند گفت: تزریق واکسن به معنای پایان بیماری کووید۱۹ نیست.

هاشمی مهر ادامه داد: دو شهر استان در وضعیت زرد قرار گرفته است و امیدواریم با رعایت شیوه نامه ها، دستورالعمل های بهداشتی و تزریق واکسن یادآور شاهد شرایط بهتر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شویم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویر احمد افزود: تداوم روند بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی قطعا در موج کرونا اثر گذار است و انتظار داریم مردم و مسئولین با رعایت بیشتر، مانع شروع و شیوع سویه جدید و پیک کرونا شوند.

وی ادامه داد: اکنون که به لحاظ واکسن و دارو و درمان شرایط کشور مطلوب است و شش نوع واکسن برای مقابله با کووید ۱۹ در کشور تولید می گردد باید همچنان شیوه نامه ها رعایت شود.

هاشمی مهر تصریح کرد: به اندازه کافی انواع واکسن در استان ذخیر داریم.

وی با تاکید به اینکه در مدارس استان شیوه نامه ها بیشتر رعایت شود، اظهار داشت: مردم همچنان با حساسیت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌ گذاری را در راستای کاهش بیماری کرونا رعایت کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انواع سویه بیماری کووید ۱۹، آنفلوآنزا و یا شبه سرماخوردگی وجود دارد و در صورت ابتلا و مشکوک بودن باید به پزشک مراجعه شود.

وی تاکید کرد: مسئله کرونا در مدارس بیشتر مورد توجه باشد و صدا و سیما و رسانه ها اطلاع رسانی لازم را در خصوص کووید ۱۹ و سویه های آن داشته باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق