ربودن یک زن در صحنه طلاق از شوهرش / این 4 مرد چه انگیزه ای داشتند


ربودن یک زن در صحنه طلاق از شوهرش / این 4 مرد چه انگیزه ای داشتند

رکنا : رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در تهران، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " اظهار کرد: با وقوع آدم‌ربایی یک زن جوان در غرب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی نشان داد، زن جوان هنگامی که قصد داشته برای طلاق گرفتن وارد محضر شود، توسط همسر و ۳ فرد دیگر هدف ضرب و شتم و آدم ربایی قرار گرفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم متوجه شدند، آدم‌ربایان دختر جوان را با خودروی تیبا سفیدرنگ به سمت غرب استان تهران برده و این دختر جوان را در مکانی نامعلوم گروگان گرفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام متوجه شدند برادر متهم اصلی پرونده که همسر زن جوان بوده در این آدم‌ربایی نقش داشته و با برادر خود ارتباط دارد که همین سرنخ کافی بود تا وی هدف تحقیقات قرار بگیرد که در پی این موضوع، مخفیگاه آدم‌ربایان شناسایی شد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی اظهار کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و در یک عملیات‌ منسجم دختر جوان را از چنگال آدم‌ربایان آزاد کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم ربودن دختر جوان به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آدم‌ربایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی