او بدون استراحت وارد زمین شد؛؛/ سرمربی النصر: قهرمانی حتی با رونالدو آسان نیست


او بدون استراحت وارد زمین شد؛؛/ سرمربی النصر: قهرمانی حتی با رونالدو آسان نیست

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر عربستان، پس از پیروزی یک بر صفر برابر الاتفاق، درباره عملکرد کریستیانو رونالدو در این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، رودی گارسیا در نشست خبری پس از رویارویی النصر و الاتفاق گفت: ما موفق شدیم جایگاه خود را دوباره به دست بیاوریم و این مهم‌ترین اتفاق بازی امروز است. از 25 دقیقه ابتدایی بازی راضی نبودم اما پس از آن توانستیم از راه‌هایی که در یک هفته اخیر روی آن کار کرده بودیم، به گل برسیم.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم و بسیار خوشحالم که در بازی امروز، باز هم دروازه خود را بسته نگه داشتیم.

گارسیا در خصوص حضور کریستیانو رونالدو در بازی امروز عنوان کرد: داشتن بازیکن بزرگی مانند کریستیانو رونالدو یک نکته مثبت است، چرا که او حواس مدافعان را پرت خود می‌کند و ما تاثیر این مسئله را روی گل‌مان دیدیم.

سرمربی النصر ادامه داد: کریستیانو رونالدو 5 توپ طلا دارد و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال است. ما امروز با ایجاد موقعیت‌های گلزنی، شرایط خاصی را برای او ایجاد کردیم؛ در واقع ما از بازیکنان خواستیم که کریستیانو رونالدو و تالیسکا را در موقعیت‌های متنوع‌تری قرار بدهند. البته فراموش نکنید که رونالدو در بازی با پاری‌سن ژرمن شرکت کرد و بنابراین وقت خود را صرف استراحت نکرد.

او با اشاره به قدرتمند بودن تیم‌ها در لیگ عربستان عنوان کرد: در لیگ عربستان، پیروزی در مسابقات حتی با حضور کریستیانو رونالدو هم آسان نیست، زیرا لیگی قدرتمند با حضور رقبای بزرگ است.

گارسیا با تاکید بر اینکه هدف اول النصر بازی مالکانه است، گفت: ما تلاش می‌کنیم که مالکیت توپ بازی داشته باشیم و تمرکزمان روی این نیست که توپ به کریستیانو رونالدو برسد. البته طبیعی است وقتی رونالدو یا تالیسکا در شرایط مناسبی هستند، توپ به آنها هم برسد، زیرا آنها بازیکنان بزرگی هستند.

او در پایان درباره دیدار آینده النصر برابر الاتحاد گفت: ما یک بازی مهم مقابل الاتحاد در سوپرجام عربستان داریم. این دیداری است که دو تیم بزرگ در آن برابر هم قرار می‌گیرند. اکنون 4 روز فرصت داریم تا برای این مسابقه آماده شویم و در این مدت تعدادی از بازیکنان مصدوم را به فرم ایده‌آل می‌رسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر