دیدنی های کیش نزدیک هتل بین المللی


اگر به دنبال هتلی پنج ستاره با امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز هتلداری هستید، رزرو هتل بین المللی کیش می‌تواند پایانی بر دغدغه‌های اقامتگاهی شما در سفر به این جزیره زیبا باشد. با ورود به تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی مجموعه‌ای بزرگ در...

دیدنی های کیش نزدیک هتل بین المللی

اگر به دنبال هتلی پنج ستاره با امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز هتلداری هستید، رزرو هتل بین المللی کیش می‌تواند پایانی بر دغدغه‌های اقامتگاهی شما در سفر به این جزیره زیبا باشد. با ورود به تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی مجموعه‌ای بزرگ در چهارده طبقه در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ مترمربع و با معماری‌ای زیبا در مقابل چشمان شما ظاهر می‌شود. برای رزرو هتل بین المللی کیش اینجا کلیک کنید.

این مجموعه چشم‌نواز در سال ۹۶ با نام تجاری هتل بین المللی کیش و به عنوان بزرگ‌ترین هتل جزیره ساخته شد. محوطه بیرونی هتل نمایی سرسبز و دیدنی دارد و در تمامی طبقات و رستوران هتل امکان تماشای دریا و زیبایی‌های بی‌پایان غروب و طلوع خورشید وجود دارد.

امکانات هتل بین المللی کیش

ساخت پروژه هتل بین‌ المللی کیش به طور کامل به اتمام نرسیده ‌است اما فاز اولیه آن با صد اتاق اعم از سینگل، کانکت، توئین، دبل، تریپل و سوئیت آماده خدمات‌دهی به مسافران عزیز است. شایان ذکر است که اتاق‌های ضلع شمالی زاویه دیدی رو به دریا دارند و اتاق‌های ضلع جنوبی مشرف به پارک زیبا و دیدنی کیش هستند.

پذیرش ۲۴ساعته، فضای سبز ، پارکینگ رایگان، استقبال فرودگاهی، بوفه صبحانه رایگان ، لابی ، تهویه مطبوع ، تحویل بار و چمدان ، صندوق امانات ، لاندری ، سرویس چای و قهوه، سالن بدنسازی ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، تخت و مبلمان مجلل ، یخچال ، مینی بار ، اینترنت رایگان ، روم سرویس ، خدمات بیدار باش و … از جمله امکاناتی است که پس از رزرو هتل در کیش از علی بابا در اختیار شما قرار داده می‌شود.

همچنین در طبقه همکف هتل، رستورانی مجلل وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و بین المللی را توسط برترین سرآشپزها آماده کرده و با اتکا به کادری مجرب لذت صرف غذا در محیطی آرام، زیبا و شیک را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر رستوران، کافی شاپ هتل بین المللی کیش نیز زبانزد است. شما در این کافی شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، تنقلات، کافی‌های حرفه‌ای و… را سفارش دهید و در کنار عزیزانتان یا جهت قرارهای کاری لحظاتی سرشار از آرامش را در کافی شاپ هتل بین المللی کیش تجربه کنید.

دیدنی های کیش نزدیک هتل بین المللی

مکان‌های دیدنی‌ نزدیک به هتل بین المللی کیش

یکی از مهم‌ترین مزایای رزرو هتل بین المللی کیش موقعیت مکانی منحصر به فرد آن است که هم به دریا و هم به برخی رستوران‌ها و جاهای دیدنی کیش نزدیک است که در ادامه مطلب به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد. از جمله:

  • اسکله تفریحی

اسکله تفریحی

این هتل شیک و مجلل فاصله‌ی چند دقیقه‌ای با دریا و اسکله جزیره مرجانی کیش فاصله دارد. به طوری که اگر اهل پیاده‌روی باشید با پنج تا ده دقیقه قدم زدن می‌توانید خود را به اسکله برسانید و از زیبایی‌های دریا و نسیم روح‌نواز آن بهره‌مند گردید. با رسیدن به اسکله می‌توانید از پلاژ مخصوص آقایان یا بانوان استفاده کنید.

بازار بزرگ ونوس کیش

این بازار یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارهای کیش است که در دو طبقه با حدود ۳۱۰ غرفه ساخته شده ‌است. در غرفه‌ها انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز اعمم از پوشاک، وسایل الکتریکی، موبایل و … عرضه می‌شود.

همچنین در طبقه همکف این مرکز تجاری شهربازی مخصوص کودکان وجود دارد که برای آن دسته از افرادی که کودک به همراه خود دارند مزیت قابل توجهی است. بازار ونوس تنها ۰.۴۵ کیلومتر از هتل بین المللی کیش فاصله دارد.

پیست کارتینگ کیش

می‌توان گفت که پیست کارتینگ کیش عظیم‌ترین پیست کارتینگ خاورمیانه است. این پیست حرفه‌ای مناسب همه علاقه‌مندان به خودروهای کارتی و … است. پیست کارتینگ کیش در فاصله یک و نیم کیلومتری هتل بین المللی کیش قرار دارد.

شهر باستانی حریره

اگر به تاریخ کهن علاقه دارید، شهر باستانی حریره یکی از مکان‌های دیدنی‌ای است که پس از رزرو هتل بین المللی کیش و اقامت در جزیره به تماشای آن ترغیب خواهید شد.

این شهر باستانی هشتصد ساله در زمان ساسانیان ساخته شده ‌است و به دلیل سبز و لطیف بودنش نام حریره را برای انتخاب کرده‌اند. هتل بین المللی کیش ۶.۳ کیلومتر با این شهر استثنایی فاصله دارد.

شهر زیرزمینی کاریز

این شهر زیرزمینی با عمق ۱۶ متر از جمله مکان‌های دیدنی‌ جزیره کیش است که قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارد و در آن نمادی از شکوه و جلال هنر ایرانیان باستان به نمایش گذاشته شده ‌است.

دیدنی های کیش نزدیک هتل بین المللی

این قنات باستانی قسمت‌های مختلفی مثل غرفه‌های صنایع دستی، رستوران سنتی، موزه و … دارد. شهر زیرزمینی کاریزه در شش کیلومتری هتل بین المللی کیش قرار دارد.

مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی کیش

با ورود به این مجموعه تفریحی و آبی اوج هیجان را تجربه خواهید کرد. این مکان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های کیبل اسکی در جهان است که از امکاناتی مانند رختکن و دوش، سکوی شروع اسکی، اتاق آموزش، فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص برای ورزش کیبل اسکی و … برخوردار است. شما پس از طی مسافت حدود یک کیلومتر از هتل بین المللی کیش می‌توانید به این مجموعه سرگرم‌کننده برسید.

سخن آخر

بی‌شک رزرو هتل بین المللی کیش با امکانات رفاهی مطلوب و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیرش می‌تواند خاطره‌ای ماندگار از یک سفر رویایی به این جزیره مرجانی را برای شما به یادگار بگذارد، پس این فرصت جذاب را از خود و عزیزانتان دریغ نکنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!