خانم عزیز! این رفتارها جذابیت را از بین می برد


خانم عزیز! این رفتارها جذابیت را از بین می برد

همه خانم ها دوست دارند که آقایون رومجذوب خود بکنن. و خانم های جذابی باشند. اما در برخی از مواقع رفتارهایی از خود بروز میدن که نه تنها باعث جذب آقایون نمی شه، بلکه حس نفرت مردان روبرانگیخته و آنها را از همسر، و شریک زندگیشون ویا حتی کسی که دوستش دارند دورتر می کنه.

خانم های جذاب هیچ وقت این رفتارو نمیکنن!

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر میخواید کمی با سیاست و زرنگی دل مرد مورد علاقتون رو بدست بیارید و جز خانم های جذاب باشید . تا پایان این مقاله با مدیر بیان باشیدتا بعضی اشتباهات رایج خانمها رو بررسی کنیم :

فرق بین غرور و اعتماد به نفس را میدانند

یکی از ویژگی هایی که برای مردان جذابیت داره اعتماد به نفسه . زنان با اعتماد به نفس، خودشون رو باور دارند .اما غرور و تکبر اصلا جذابیتی نداره و به اشتباه بعضی خانمها فکر میکنن اگر مغرور باشن، جذاب هستن. شاید بپرسید تفاوت غرور با اعتمادبه نفس درچیه؟

باید اینجا بگم خانمی که مدام، منم منم میکنه و به نوعی به طرق مختلف ، قصد خودنمایی داره . درصورتی که شاید اصلا اون چیزهایی رو که ادعا میکنه ، نباشه . این طور خانم هایی به نوعی به دنبال تایید افراد هستن و هیچ موقع شاید به دلیل ضعف اعتماد به نفسی که دارن ، قبول نکنن که این حالت یک نوع نقص در اعتماد به نفسه.

اما با اعتماد به نفس بودن که نشئت میگیره از عزت نفس بالای فرد، کاملا با این مسئله متفاوته.

خانم های جذاب همیشه موافق نیستند

خانم عزیز! این رفتارها جذابیت را از بین می برد

یکی از رفتارهایی که مردان رو از زنان دور می کنه ، اینه که خانم ها همیشه توی هرموضوعی موافق باشن. و هیچ موقع نظر واقعی و مخالف ندن، با حرف هاشون مخالفت نکنن.، با اون بحث نکن و عقاید خودشون روابراز نکنن.

اگر می خواهیدمرد دلخواه خودتون رو جذب کنید. بعضی اقات برای تنوع هم که شده مخالفت داشته باشید. افکار و احساستتون رو به زبان بیارید و به طور کلی خودتون باشید نه کسی که فیلم بازی میکنه. و مثل یخ سرد و بی احساس باشه.

خانم های جذاب بی تفاوت نیستند

اگه فکر می کنین با در دسترس نبودن ویا نادیده گرفتن می تونید،مرد موردعلاقتون رو به خودتون جذب کنید،سخت در اشتباه هستید. آقایون ازخانم های بی تفاوت که برای شناخت آن ها وقت، توجه و علاقه نشون نمیدن بیزار هستند. و اصلا اینطور رفتارها و بی تفاوت بودن برای مرد موردعلاقتون جذاب نیست، و حتی حس بدی ازشما بهش انتقال پیدا میکنه. پس به جای بی تفاوتی که شاید فکر میکنید با کلاس تر باشه، اگر واقعا به حرکات ، رفتار مردی علاقه دارید ، حتما واکنش نشون بدید و فکر نکنید با یان کارها ،به طرف مقابل باج میدید.

خانم های جذاب وابستگی بیش از حد ندارند

مردها دوست دارند مکمل زندگی شما باشن. نه این که مرکز دنیای شما. این حالت برعکس نکته قبلیه . توی حالت قبلی خانم آقا رو دوست داره ولی با بی تفاوتی طوری وانمود میکنه که اصلا توجهی نداره. اما این نکته درست نقطه مقابله . از شدت دوست داشتن بیش از حد وابسته میشه،و باید شما خانم محترم خواننده این مقاله با رعایت اعتدال به بهترین شکل رفتار کنی.

درسته که مردها، تکیه گاه زن بودن و وابستگی زن رو به خودشون تا حدودی دوست دارند، تا خانم ها احساس ارزش کنند. اما از زنانی که وابستگی احساسی بیش از حد دارند و هر لحظه به اونها می چسبند بسیار بیزارند.

خانم های جذاب بدگویی نمیکنند

حرف زدن درباره دیگران و سخن چینی یک ویژگی ناپسند ، از نظر آقایونه، حتی اگر قصدتان از انجام این کار باز کردن سر صحبت باشه. توصیه میکنم اگر میخواید یاد بگیرید چطور سر صحبت رو بازکنید ، مقاله چطور به راحتی آب خوردن سر صحبت را بازکنیم رو مطالعه بفرمایید.

حرف زدن درباره دیگران اعتماد به نفس پایین شما را می رسونه . و آقایون ، زنانی رو می پسندند که اعتماد به نفس دارند، برای خودشون ارزش قائلند و دیگران را تخریب نمی کنند.

تازه شما وقتی جلوی کسی بدگویی بکنی ، طرف مقابلت توی ذهنش میگه ، این که داره غیبت میکنه. و اصلا قابل اعتماد نیست. و ممکنه یک روزی پشت سر منم غیبت و بدگویی کنه . و ممکنه اون لحظه شمارو برای اینکه ناراحت نشید ، همراهی کنه و به حرفتون گوش بده ولی حس خوبی نسبت به شما نداره و تکرار این رفتار ، شما رو ازچشمش میندازه.

همیشه استرس و نگرانی ندارند

خانمی می‌تونه دیگران رو تحت تأثیر خودش قرار بده که ، رفتاری آرام و مطمئن نسبت به مسائل داشته باشه. برای مثال، بیشتر افراد درباره چیزهایی نگران میشن که هیچ کنترلی روی اونها ندارند. درواقع، دغدغه‌های بیشتر افراد درباره امور مختلفی که مدیریت‌شون در دستان اونها نیست، چیزی جز دلهره و دست‌پاچگی مداوم به همراه نداره.

پس اگر میخواید یک بانوی جذاب باشید ، درمورد مسائلی که هیجچ تسلطی روشون ندارید ، استرس ازخودتون بروز ندید.

خانم های جذاب برنامه ریزی دارند

خانم هایی که به زندگی‌شون مسلط‌اند و با وقار و آرامش در هر لحظه تصمیم‌گیری می‌کنند ، جذابیت بیشتری دارند.

اگه دوست دارید که میون زنان جذاب و باوقار جا داشته باشید حتما برای زندگی تون برنامه داشته باشید.

برنامه ریزی قدم به قدم به شما کمک میکنه که به کارهاتوب به شکل عالی برسید.

البته یادتون باشه که همیشه امکان بروز موقعیت‌های اضطراری در زندگی وجود داره و ممکنه که نتونید همیشه همه‌چیز رو طبق برنامه پیش ببرید؛ اما مهم نیست. اگر چارچوبی کلی داشته باشید، زندگی‌تون در هر شرایطی روی روالی منظم و منسجم پیش می‌ره و نتیجهٔ آرامش ناشی ازاین برنامه ریزی شامل حالتون میشه.

منبع: مدیر بیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق