فروش روزانه 400 پیراهن رونالدو در عربستان


فروش روزانه 400 پیراهن رونالدو در عربستان

هواداران تیم جدید رونالدو برای خرید پیراهن ستاره پرتغالی با یکدیگر وارد رقابت شده‌اند.

فروش روزانه 400 پیراهن رونالدو در عربستان

به گزارش راهبرد معاصر، سرانجام انتظار هواداران تیم النصر و دنبال کنندگان لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی برای دیدن اولین بازی رسمی کریستیانو رونالدو در خاک عربستان به پایان رسید و او یکشنبه شب در بازی خانگی تیم جدیدش برابر الاتفاق از ابتدا تا انتها در میدان حضور داشت. این بازی که البته رونالدو در آن تلاشی نافرجام برای زدن یک گل قیچی داشت، خیلی‌ها را به ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض کشاند که عده‌ زیادی از آنها هم با پیراهن آقای گل فوتبال جهان روی سکوها دیده می‌شدند.

در واقع تقاضا برای خرید پیراهن رونالدو قبل از این بازی آنقدر زیاد بود که فروشگاه رسمی باشگاه النصر نتوانست به همه آنها جواب بدهد.

النصر که بعد از الهلال دومین تیم محبوب عربستان است در حالی به میدان رفت که تنها یک امتیاز کمتر از صدرنشین داشت و با پیروزی یک بر صفر مقابل الاتفاق به صدر جدول رسید. رونالدو در این بازی نتوانست پای خود را به گلزنی باز کند اما صرفاً حضورش در این بازی سود هنگفتی را برای باشگاه به همراه داشت.

طبق گزارش خبرنگار مارکا به نقل از مسئولان فروشگاه رسمی باشگاه النصر؛ سرعت فروش پیراهن رونالدو از زمان اعلام رسمی پیوستن او به این تیم، روندی صعودی داشته و اکنون تا 400 پیراهن شماره 7 النصر با نام رونالدو در طول یک روز فروخته می‌شود.

قیمت هر پیراهن هم 100 دلار است که رقم کمی نیست. با این حال روز گذشته به دلیل تقاضای گسترده برای خرید این پیراهن، تنها لباس‌هایی باقیمانده با شماره و نام رونالدو در فروشگاه رسمی النصر، در سایز کودکان و سایز‌های بسیار بزرگ بود./ برنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی