برای تبدیل به قدرت اول عربستان و آسیا/ رونالدو به النصری‌ها لیست داد


برای تبدیل به قدرت اول عربستان و آسیا/ رونالدو به النصری‌ها لیست داد

باشگاه النصر در تلاش است تا طبق استانداردهای رونالدو به قدرت اول عربستان و آسیا تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از جدایی نه چندان دوستانه از منچستریونایتد، طی تصمیمی غافلگیرکننده النصر عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. او یکشنبه این هفته اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد.

در این دیدار که رونالدو موفق به ثبت شوت به دروازه نشد، النصر موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. اما ستاره پرتغالی فقط داخل زمین قرار نیست به النصری‌ها برای تغییرات بزرگ کمک کند.

بر اساس گزارشی از ESPN، باشگاه النصر مایل است تا از وجود رونالدو برای کمک در مسائل خارج از مستطیل سبز نیز استفاده کند. در همین راستا، ملی‌پوش پرتغالی لیستی از الزامات حرفه‌ای‌تر شدن را به باشگاه ارائه کرده و النصری‌ها در تلاش هستند تا آن را اجرایی کنند.

باشگاه النصر امیدوار است تا این تغییرات آنها را قادر سازد تا به قدرت اول فوتبال عربستان و آسیا تبدیل شوند. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که رونالدو به شدت از استانداردهای خارج از زمین منچستریونایتد قبل از خروجش در پایان سال گذشته انتقاد کرده بود.

او در مصاحبه‌ای با پیر مورگان مدعی شده بود که بسیاری از زیرساخت‌ها و شیوه‌های فعلی منچستریونایتد نیازمند ارتقا و به‌روزرسانی هستند و نسبت به ده سال پیش هیچ تغییری نکرده‌اند. او در بخشی از این مصاحبه گفته بود: «هیچ‌چیز تغییر نکرده است، استخر، جکوزی... حتی باشگاه. من واقعا متعجب شدم چون انتظار داشتم چیزهای متفاوتی از نظر زیرساختی و فناوری ببینم. اما متاسفانه هنوز چیزهایی را می‌بینم که در 23 یا 24 سالگی دیده بودم.»

برای تبدیل به قدرت اول عربستان و آسیا/ رونالدو به النصری‌ها لیست داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن