در این لحظات حساس باید ساکت بمانیم/ پیولی: فقط یک راه برای حل این مشکل بلدم


در این لحظات حساس باید ساکت بمانیم/ پیولی: فقط یک راه برای حل این مشکل بلدم

استفانو پیولی بعد از شکست 4-0 مقابل لاتزیو اعتراف کرد که در حال حاضر اشکالات زیادی در تیمش وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان که طی هفته های اخیر شرایط خوبی نداشت با قبول شکست 4-0 مقابل لاتزیو در آخرین دیدار هفته نوزدهم سری آ، رسما وارد بحران شد. استفانو پیولی بعد از این شکست سنگین گفت: "ما باید سریع به میلان برگردیم و روی نقاط ضعف خود کار کنیم تا بهتر شویم. واضح است که عملکرد فعلی تیم با توانایی که داریم، مطابقت ندارد."

وی افزود:" چیزهای زیادی هستند که در حال حاضر در تیم درست کار نمی کنند از جمله ذهنیت بازیکنان و مسائل تاکتیکی. ما باید عملکرد متفاوت تری نسبت به آن چه ارائه کردیم، داشته باشیم. من اینجا هستم که با شما صحبت می کنم زیرا مجبورم. در حال حاضر باید ساکت بمانیم و سخت کار کنیم."

این پنجمین بازی متوالی بدون برد برای میلان در تمامی رقابت ها بود. آنها طی 3 بازی 9 گل دریافت کرده اند؛ شاگردان پیولی سنگین ترین شکست خود را بعد از سال 2019 (5-0 مقابل آتالانتا) مقابل لاتزیو (4-0) متحمل شدند. این مربی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد:" ما در شرایط حساسی قرار داریم چرا که طی دو هفته اخیر نتایج و عملکرد خوبی ارائه نکردیم. باید همه بهتر کار کنیم تا شرایط را تغییر دهیم."

در این لحظات حساس باید ساکت بمانیم/ پیولی: فقط یک راه برای حل این مشکل بلدم

پیولی که تیمش با وجود شکست مقابل لاتزیو همچنان در مکان دوم جدول رده بندی حضور دارد در رابطه با عملکرد ضعیف خط حمله تیمش در حالی که خط دفاعی میلان هم کلی اشکال دارد گفت: "در حال حاضر در همه زمینه ها ضعف داریم. علیرغم اینکه موقعیت های گلزنی بسیار خوبی خلق نکردیم اما موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم بهتر از آنها استفاده کرده و خطرناک تر ظاهر شویم."

او که امیدوار به بهتر شدن شرایط است، افزود:" فکر می کنم مشکل اصلی زمانی است که ما توپ را در اختیار نداریم. چون از پوشش خبری نیست و تیزبین نیستیم. باید در زمین بهتر از این ها ارتباط برقرار کنیم. من فقط یک راه برای حل این مشکل بلدم؛ کار کردن با بازیکنان و بهتر شدن در جاهایی که در آن با مشکل مواجه هستیم. تیم باید جمع و جورتر و متحدتر کار کند. چرا که اگر این اشتباهات را ادامه دهیم، روی ذهنیت تیم تاثیر منفی خواهد گذاشت. بازیکنان می‌دانند که نتایج خوب به تیم اشتیاق می‌دهد و نتایج ضعیف موقعیت‌هایی را ایجاد می‌کند که مقابله با آن سخت است.»

در این لحظات حساس باید ساکت بمانیم/ پیولی: فقط یک راه برای حل این مشکل بلدم

سرمربی میلان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: "ما باید به سبک بازی مورد نظر خود برگردیم و آن را هدف خود قرار داده و در اسرع وقت به دستش بیاوریم. عملکرد ما طی دو هفته اخیر، چیزی نبود که انتظارش را داشتیم یا توانایی انجام آن در ما وجود داشت. سعی می کنم کمتر صحبت کنم و بیشتر عمل کنم. توجیه خاصی نداریم و می دانم که این لحظه حساسی است. بچه ها در این لحظات از حمایت من برخوردار هستند و تلاش می کنند تا به فرم ایده آل قبلی برگردند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد