فال روزانه و طالع بینی امروز چهارشنبه 5 بهمن 1401؛ این وضعیت پایدار نیست!


فال روزانه و طالع بینی امروز چهارشنبه 5 بهمن 1401؛ این وضعیت پایدار نیست!

در ساعات پس از ظهر، حس نوظهور استقلال را در وجودتان تجربه می‌کنید و شانس و فضیلت در خانه شما را می‌زنند. از این نعمات هستی نهایت استفاده را ببرید.

فرادید| امروز در نتیجه‌ی ارتباط ونوس با پلوتو، احساسات و تمایلات شما شدت می‌گیرند. شما می‌خواهید به همه چیز برسید، فارغ از هزینه‌ها و عواقب آن! متاسفانه، کشمکش بر سر قدرت و مثلث‌های عشقی هنگام غروب آشکار می‌شوند. با این حال، اگر انتخاب کنید راه اصلی (صراط مستقیم) را انتخاب کنید و خودتان را غرق داستان‌های نمایشی دیگران نکنید، می‌توانید بر موانع غلبه کنید.

برای شروع هیچ‌وقت دیر نیست! پیوند ماه و نپتون شهود شما را افزایش، اما عقلانیت شما را کاهش می‌دهد و دلیل آن، حس قوی شقفت و کمال‌طلبی این سیارات است.

اما این وضعیت پایدار نیست و به واقعیت بازمی‌گردید. در ساعات پس از ظهر، حس نوظهور استقلال را در وجودتان تجربه می‌کنید و شانس و فضیلت در خانه شما را می‌زنند. از این نعمات هستی نهایت استفاده را ببرید.

احساسات شما آماده انفجار هستند و آن جرقه‌ای که انتظارش را می‌کشیدید، در حال روشن شدن است. مهار این همه انرژیِ آتشین دشوار است. شاید امروز پر از اتفاقات غیرمنتظره و شانس در حیطه‌ی عشق باشد. زمان آن است که احساسات‌تان را بیرون بریزید، البته به شرط این که این برون‌ریزی احساسات شما را گرم کند نه اینکه شما را بسوزاند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟