مالدینی: وضع میلان اصلا فاجعه نیست


مالدینی: وضع میلان اصلا فاجعه نیست

پائولو مالدینی، مدیر میلان، معتقد است که قهرمانی فصل گذشته انتظارات از این تیم را بالا برده و شرایط فعلی آنها فاجعه نیست.

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی لاتزیو به مصاف این تیم رفت و با نتیجه پر گل 0-4 شکست خورد.
این شکست باعث شد که روسونری از سه بازی اخیر تنها دو امتیاز کسب کرده باشد و به نظر می‌رسد که آنها در حال ورود به شرایطی بحرانی هستند که کار را برایشان دشوار کرده است.
مالدینی پس از پایان این دیدار به DAZN گفت:« ما فصل گذشته وقتی به اینجا آمدیم که می‌دانستیم قرار است در کورس قهرمانی باشیم. مشخصا الان در شرایط متفاوتی هستیم. از کوپا ایتالیا حذف شدیم و در سوپرجام به بدترین شکل ممکن برابر اینتر شکست خوردیم، بنابراین دو هدف عملا از دسترس خارج شده‌اند. ما در سه بازی اخیر 11 گل دریافت کردیم، پس در حال حاضر در لحظات حساسی هستیم.»

مالدینی: وضع میلان اصلا فاجعه نیست


او درباره شرایط فعلی میلان اظهار داشت:« باید به یاد داشته باشیم که این وضع فاجعه نیست چون ما همچنان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار داریم. فصل گذشته برای اولین بار پس از هفت سال به لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم و پس از یک دهه فاتح اسکودتو شدیم، بنابراین شرایط فعلی ما کاملا در چارچوب معیارهایی است که برای تیم در نظر گرفته بودیم.»
این ستاره سابق میلان با ابراز امیدواری درباره آینده اضافه کرد:« ما هرگز دست از تلاش برنخواهیم داشت، این معضل ما نبوده است. این اتفاق پیش از این در زمان حضور من در زمین برای میلان هم رخ داده بود، طبیعی است که شما اعتماد به نفس‌، ساختار و اطمینان‌تان را از دست بدهید. ما می‌دانیم که چطور باید به شرایط قبل برگردیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نظر رهبر انقلاب درباره ادغام ارتش چه بود؟