لتو کافه؛ پاتوق طرفداران قلیان


لتو کافه؛ پاتوق طرفداران قلیان

اجازه دهید در ابتدا با این سوال شروع کنیم؛ می دانید بهترین کافه های قلیان دار در کجای تهران واقع شده اند ؟! امروزه دیگر کمتر کسی پیدا می شود تا برای استفاده از قلیان در دورهمی ها سری به قهوه خانه‌ های قدیمی و سنتی بزند. قهوه خانه...

اجازه دهید در ابتدا با این سوال شروع کنیم؛ می دانید بهترین کافه های قلیان دار در کجای تهران واقع شده اند ؟! امروزه دیگر کمتر کسی پیدا می شود تا برای استفاده از قلیان در دورهمی ها سری به قهوه خانه‌ های قدیمی و سنتی بزند. قهوه خانه ها جای خود را به کافه‌ها و رستوران های مدرنی داده اند که قلیان سرو می کنند و امروزه بسیار مورد توجه این قشر از افراد واقع شده اند. کافه و رستوران هایی که در کنار سایر خدمات خود، به طور معمول سرویس‌ های قلیان خاص و شیکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

تاریخچه پیدایش قلیان

بر اساس مطالعات تاریخی که انجام شده است، پیشینه ی تاریخی قلیان به شبه قاره هند می رسد و برای اولین بار توسط شاه طهماسب اول صفوی به ایران راه یافته است و ایرانیان را به یکی از طرفداران پر و پا قرص خود تبدیل کرده است. قلیان نه تنها میان جوانان بلکه میان افراد میانسال هم طرفدار دارد.

لتو کافه؛ پاتوق طرفداران قلیان

چطور شد که قلیان ها به کافه راه پیدا کردند؟

در گذشته افراد برای کشیدن قلیان به قهوه خانه ها و سفره خانه ها مراجعه می کردند، تا اینکه رفته رفته به دلیل استقبال افراد از قلیان، کافه و رستوران ها نیز تصمیم گرفتند برای جلب مشتری بیشتر در کنار غذا و نوشیدنی هایشان سرویس قلیان هم ارائه دهند. اینگونه شد که کافه ها و حتی سفره خانه ها جای قهوه خانه را گرفتند و قلیان را به منویشان اضافه و سعی کردند با ارائه ی قلیان های جدید و متنوع، طرفداران قلیان را به خود جلب کنند.

کافه لتو پاتوق طرفداران قلیان

کافه لتو پیشنهاد ما برای آن دسته از کسانی است که کافه را برای قلیان کشیدن به سایر مکان ها ترجیح می دهند. لتو کافه با داشتن منوی متنوعی از انواع غذا و نوشیدنی های سرد و گرم آماده ارائه سرویس قلیان های عربی متنوع و با کیفیت به شما عزیزان است. از آنجایی که استعمال سیگار هم در کنار قلیان وجود دارد، این کافه برای جلوگیری از مزاحمت دود این مواد استعمالی برای دیگران و جلوگیری از مضرات شان تصمیم گرفته است علاوه بر فضای داخلی، محیط خارج از ساختمان را هم برای مشتریان خود در نظر بگیرد.

شما می توانید در هر فضایی که دوست دارید دورهمی و مراسم تولد خود را برگزار کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که این کافه برای تماشای مسابقات ورزشی هم بسیار مناسب است، از این رو می توانید با جمع دوستانتان در زمان پخش مسابقات مهم و محبوب فوتبال و سایر مسابقات ورزشی در کافه لتو قرار بگذارید و ضمن سرو نوشیدنی و کشیدن قلیان اوقات شیرینی را سپری کنید.

لتو کافه؛ پاتوق طرفداران قلیان

امکانات لتو کافه در یک نگاه

  • دارای فضای داخلی و بیرونی
  • امکان برگزاری تولد و دورهمی ها
  • امکان پخش مسابقات ورزشی
  • امکان استعمال سیگار( اسموکینگ) و قلیان

پیش از مراجعه به کافه لتو باید چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

از آنجایی که برای رزرو خدمات این کافه ی دوست داشتنی نیاز به هماهنگی از قبل وجود دارد، بدین منظورمی توانید از طریق شماره تلفن ٨٨۴٩۵۴٢۶ با مسئولین کافه تماس بگیرید و رزرو خود را انجام دهید. پرسنل دوست داشتنی کافه لتو ساعت 8 صبح الی ١٢ شب پذیرای حضور گرم شما هستند. نگران جای پارک هم نباشید چون فضای جای پارک به راحتی در این مکان پیدا خواهد شد.

لتو کافه؛ پاتوق طرفداران قلیان

لتو کافه؛ پاتوق طرفداران قلیان

لتو کافه کجاست؟

لتو کافه در یکی از خیابان های مرکز شهر واقع شده است. آدرس دقیق آن به شرح زیر است:

خیابان بهار شمالی، خیابان ورکش، پلاک ۱۷/۴

دلیوری این کافه از طریق اسنپ فود انجام می پذیرد.

منتظر حضورتان هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج