تقابل آسمان خراشان ذوب آهن برابر حریفانی از لبنان


به نقل از پایگاه اختصاصی مسابقات، در این دوره از مسابقات که با وقفه ۳ ساله به علت شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود، ۸ تیم در منطقه غرب آسیا حضور دارند که در دو گروه به رقابت می‌پردازند و از هر گروه تیم برتر مستقیما به نیمه نهایی صعود می‌کند و...

به نقل از پایگاه اختصاصی مسابقات، در این دوره از مسابقات که با وقفه ۳ ساله به علت شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود، ۸ تیم در منطقه غرب آسیا حضور دارند که در دو گروه به رقابت می‌پردازند و از هر گروه تیم برتر مستقیما به نیمه نهایی صعود می‌کند و تیم‌های دوم و سوم راهی پلی آف می‌شوند.۳ تیم برتر منطقه غرب و ۳ تیم برتر منطقه خلیج فارس به فینال واسل لیگ صعود می‌کنند. تیم‌های آستانه قزاقستان و نماینده هند مستقیما به مرحله نهایی (فاینال ایت) راه یافته اند.

نتایج و برنامه ادامه هفته چهارم به این شرح است:

گروه یک:

چهارشنبه ۵ بهمن:

ذوب‌آهن اصفهان ایران - تیم بیروت کلوب لبنان (ساعت ۱۸ - سالن بسکتبال آزادی تهران)

پنجشنبه ۶ بهمن:

ارتودوکسی اردن - الاتحاد الاهلی سوریه

تیم ذوب‌آهن اصفهان ایران پیش از این ۵۶ - ۷۳ از تیم بیروت کلوب لبنان شکست خورد و ۷۵ - ۵۴ الاتحاد الاهلی سوریه و ۸۹ - ۸۱ ارتودوکسی اردن را مغلوب کرد.

تیم بیروت کلوب لبنان با ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان با ۵، ارتودوکسی اردن با ۴ و الاتحاد الاهلی سوریه با ۳ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جای گرفتند.

گروه دو:

در این گروه تیم شهرداری گرگان پیش از این ۷۴ - ۷۱ از تیم الریاضی بیروت لبنان شکست خورد و ۷۲ - ۶۲ بر الریاضی لبنان غلبه کرد و ۸۳ - ۷۸ الکرامه سوریه و ۱۱۰ - ۶۹ نفط الوسط عراق را مغلوب کرد.

تیم‌های شهرداری گرگان ایران و نفط الوسط عراق با ۷ امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های الریاضی بیروت لبنان با ۶ و الکرامه سوریه با ۴ امتیاز سوم و چهارم هستند.

نتایج و جدول منطقه خلیج فارس هم در هفته چهارم به این شرح است:

گروه یک:

تیم‌های شباب الاهلی امارات با ۸ و الهلال عربستان با ۷ امتیاز اول و دوم و تیم‌های کاظمیه کویت با ۵ و البشائر با ۴ امتیاز سوم و چهارم هستند.

گروه دو:

المنامه بحرین ۱۰۵ - ۷۴ النصر ریاض عربستان

برنامه امشب:

السد قطر - الکویت کویت

تیم الکویت با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های المنامه با ۵ و السد با ۴ امتیاز دوم و سوم و تیم النصر عمان با ۳ امتیاز چهارم است.در دوره قبل در سال ۲۰۱۹، تیم‌های شیمیدُر تهران (ایران)، پتروشیمی بندرامام ایران و نفت بغداد عراق اول تا سوم شدند.

در بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا (وابا) تیم الریاضی لبنان با ۴ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی رکورددار است و مهرام ایران با ۴ قهرمانی و یک سومی دوم و ساجس لبنان با ۳ قهرمانی و یک نایب قهرمانی سوم هستند.

تیم پتروشیمی بندرامام ۲ بار قهرمان و ۳ بار نایب قهرمان و سوم، تیم صبا باتری تهران نیز یک بار قهرمان، ۳ بار دوم و یک بار سوم، صنام تهران یک بار قهرمان و سوم، تیم شیمیدر تهران یک بار قهرمان، ذوب آهن اصفهان یک بار دوم و ۳ بار سوم، فولاد ماهان اصفهان یک بار نایب قهرمان و نفت آبادان و دانشگاه آزاد تهران یک بار سوم شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان